خبرگزاری کار ایران

بازیکنان تلاش می‌کنند استقلال به روزهای اوج بازگردد

جپاروف: داریوش به من گفت که عجب گلی زدی! / استقلال همیشه در آسیا مدعی قهرمانی بوده / در تیم ملی هم بعد از گل پشتک می‌زدم

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۸۵۸

سرور جباروف هافبک ازبکستانی استقلال در آخرین دیدار این تیم در نیم فصل اول دو گل بسیار زیبا به ثمر رساند

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرور جپاروف هافبک ازبکستانی استقلال در آخرین دیدار این تیم در نیم فصل اول دو گل بسیار زیبا به ثمر رساند. با سرور در خصوص گلزنی، رابطه بسیار خوب با هواداران، قرعه استقلال در لیگ قهرمانان و همچنین پیش بینی‌اش از نتایج ایران در جام جهانی 2018 روسیه هم کلام شدیم.

* برد خوبی مقابل سپاهان به دست آوردید.
فکر می‌کنم به این برد نیاز داشتیم در این بازی توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم نهایت استفاده را ببریم و سه امتیاز در آخرین بازی نیم فصل خود به دست آوریم.

* در آن هوای سرد هواداران استقلال استقبال خوبی از تیم به عمل آوردند.
واقعا سورپرایز شدیم در یک روز واقعا سرد فکر نمی‌کردیم این همه هوادار به ورزشگاه بیایند البته من فکر می‌کنم هواداران تفاوت را در بازی‌های استقلال احساس کرده‌اند ما در بازی‌ های قبلی هم مستحق برد بودیم فقط این بود که موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد.

* تیم سپاهان را چطور دیدید؟
سپاهان باشگاه بزرگ و حرفه‌ای است من فصل گذشته در این تیم بازی کردم اما اکنون بازیکن استقلال هستم و باید برای موفقیت تیمم تلاش کنم فقط امیدوارم که سپاهان به روزهای خوبش دوباره باز گردد.

* دو گل بسیار زیبا در این بازی به ثمر رساندی.
در این بازی موقعیت شوت زنی برایم فراهم شد و فضا را مناسب دیدم و شانس خوبم این بود که توپ‌هایم به گل تبدیل شد البته هم‌تیمی‌هایم در این بازی خیلی تلاش کردند از گلزنی قربانی نیز خوشحال شدم و فشار زیادی رویش بود که خوشبختانه با این گل برداشته شد.

* در این مدت کم حسابی در دل هواداران استقلال جای باز کرده‌اید.
هواداران استقلال خیلی به من لطف دارند فکر نمی‌کردم به این زودی محبوب هواداران شوم. گل‌هایی که دیروز زدم به آنها تقدیم می‌کنم آنها بدانند که تمام بازیکنان استقلال تلاش می‌کنند که استقلال به روزهای خوبش باز گردد.

* بعد از گل شجاعیان در گوشت صحبت‌هایی را عنوان کرد.
داریوش به من گفت که عجب گل زدی من هم بعد از گل از او تشکر کردم چون در این مدت رابطه خوبی بین من و بازیکنان برقرار شده و فکر می‌کنم جو بسیار خوبی در تیم حکمفرماست.

* بعد از بازی هم کرانچار تو را در آغوش گرفت چیز خاصی بین‌تان رد و بدل شد؟
کرانچار بابت گل‌هایی که زدند تبریک گفت البته شب قبل از بازی در هتل او را در لابی دیدم و او به مدیر برنامه‌ام گفت کاش جباروف امسال هم در تیم بود من هم در جواب گفتم دوست داشتم بازی در استقلال را تجربه کنم و خوشحالم که اکنون این تجربه خود را به دست آوردم.

* در این سن و سال پشتک‌های بسیار خوبی می‌زنی.
من همیشه شادی‌های بعد از گلم به همین شکل بوده است در تیم ملی ازبکستان هم بعد از گل پشتک می‌زدم شاید برایتان جالب باشد بدانید من رشته اصلی‌ام ژیمناستیک بوده و از پنج سالگی در این رشته فعالیت می‌کردم.

* عملکرد استقلال در پایان نیم فصل چطور دیدی؟
فکر می‌کنم به غیر از ابتدای فصل که هنوز به هماهنگی نرسیده بودیم در بقیه بازی‌ها شرایط‌مان بهتر شد و اگر بتوانیم در نیم فصل دوم هم مثل بازی با سپاهان باشیم مطمئن باشید یکی از مدعیان خواهیم بود.

* استقلال در قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان در گروه مرگ افتاد چه نظری در این باره داری؟
استقلال تیم بزرگی است دو ستاره روی پیراهن آن است که نشان دهنده دو عنوان قهرمانی است من اعتقاد دارم تیم‌های هم گروه استقلال باید از ما بترسند و نه ما از آنها. استقلال همیشه در آسیا یکی از مدعیان قهرمانی بوده و مطمئن باشید امسال هم از همان ابتدا این بازی‌ها را با قدرت شروع خواهد کرد.

* ایران هم در جام جهانی در گروه سختی قرار دارد.
بازی با اسپانیا و پرتغال سخت است اما در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست همین مراکش هم بازی سختی است اما اگر بتواند در بازی اول به پیروزی برسد می‌تواند نسبت به صعود امیدوار باشد ایران پتانسیل حضور در دور دوم جام جهانی را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز