خبرگزاری کار ایران

طوفان یک نیمه ای رئال

رئال مادرید 5 - 0 سویا؛ پیشکش به پنجمین توپ طلا

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۲۱۵

رئال مادرید موفق شد در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه 5 بر یک مهمان خود سویا را مغلوب کند.

به گزارش ایلنا، از هفته شانزدهم لالیگا، رئال مادرید در ورزشگا سانتیاگو برنابئو میزبان سویا بود و موفق شد با ارائه نمایشی برتر و فوق العاده در نیمه اول 5 بار دروازه سویا را باز کرده و در نهایت با همین نتیجه رقیب خود را مغلوب کند.

رئال در این دیدار خیلی زود به گل رسید،دقیقه 3 روی یک کرنر، ناچو درون محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای دقیق گل اول تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 22 روی پاس عمقی آسنسیو، ستاره پرتغالی در موقعیت تک به تک قرار گرفت تا با ضربه ای دقیق زننده گل دوم رئال باشد. تنها 8 دقیقه بعد و با برخورد توپ به دست ناواس، مادریدی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا رونالدو گل دوم خودش و سوم رئال را به ثمر برساند.

رئال مادرید 5 - 0 سویا؛ پیشکش به پنجمین توپ طلا

در دقیقه 38 و روی توپربایی رونالدو، وازکز در گوشه محوطه صاحب فرصت شد و ارسال عرضی او با ضربه دقیق تونی کروس همراه شد تا ستاره آلمانی زننده گل چهارم لقب گیرد.اما این پایان کار نبود و کریم بنزما در دقیقه 33 فرصت مناسبی را برای اشرف حکیمی مهیا کرد تا مدافع مراکشی کهکشانی ها با ضربه ای دقیق از گوشه محوطه، برتری رئال را پرگل تر کرده و تیم زیدان با پیروزی 0-5 راهی رختکن شود.

در نیمه دوم سویا فرصت کمتری برای گلزنی در اختیار بازیکنان رئال قرار داد و در معدود موقعیت های بدست آمده این کهکشانی ها بودند که در گلزنی ناکام ماندند.

در دقیقه 65 و روی ارسال مارسلو، بنزما می توانست زننده گل ششم باشد اما ضربه سر این بازیکن به دیرک دروازه برخورد کرد تا بهترین فرصت رئال برای زدن گل ششم از بین رود.

در ادامه حملات رئال حاصلی را برای این تیم نداشت تا رئال با 5 گلی که در نیمه اول به ثمر رساند این بازی را به سود خود به پایان ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز