خبرگزاری کار ایران

عیسی زاده: باشگاه نروژی حاضر به فروش قطعی سوشا نیست/ کمالوند قطعا می ماند؛ حمایت شویم 4 بازیکن دیگر جذب می کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۵۹۲

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت از قطعی نشدن قرارداد مکانی با آنها خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی عیسی‌زاده درباره آخرین وضعیت باشگاه اظهار داشت: هدفی که هیئت مدیره باشگاه در نظر داشت تا به امروز محقق شده است. امیدوار هستیم که در 10تا12 روز پیش رو بازیکنان خوبی را جذب کنیم و از جایگاه فعلی نیز بالاتر برویم.

وی در ادامه افزود: تنها چیزی که باعث می‌شود تیم‌ها وارد حاشیه شوند عدم تحقق وعده‌های مالی است. منطقه آزاد اروند به وعده‌های خود عمل کرد و از مدیران این سازمان که کنار ما بودند تشکر می‌کنم.

مدیرعامل صنعت نفت درباره جذب مکانی گفت: با سوشا مکانی از یک ماه و نیم پیش وارد مذاکره شده بودیم و از مدیر برنامه‌هایش قول گرفتیم که این بازیکن در ایران فقط در صنعت نفت بازی کند. تیم‌هایی که در جام جهانی بازیکن دارند پول خوبی را دریافت می‌کنند به همین خاطر تیم نروژی حاضر نیست مکانی را به عنوان بازیکن قطعی به صنعت نفت بدهد و در صورت تامین بودجه لازم این بازیکن به صورت قرضی به آبادان می‌آید.

وی همچنین بیان داشت: امروز جلسه 3ساعته‌ای را با مکانی و مدیر برنامه‌هایش داشتیم و این بازیکن به شخصه مشکلی برای حضور در صنعت نفت ندارد. کادر فنی در خصوص دیگر دروازه بان‌های تیم تصمیم می‌گیرد. اگر مشکلی پیش نیاید و مسئولان حمایت کنند با گرفتن 3تا 4بازیکن در نیم فصل به اهداف پیش‌‎بینی‌شده‌مان خواهیم رسید.کادر فنی در این فرصت روی نقاط ضعف و قوت تیم کار می‌کند.

مدیرعامل صنعت نفت گفت: درخواست‌هایی از سوی تیم‌های دیگر برای معاوضه بازیکن صورت گرفته است که تصمیم گیرنده نهایی در این خصوص آقای کمالوند است. یقینا آقای کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت می‌مانند و امیدوارم با ایشان یک جایگاه بسیار خوب را در لیگ حرفه‌ای بدست بیاوریم. هفته گذشته جلسه 3ساعته با آقای مختار داشتیم و دغدغه‌های هیئت مدیره را منتقل کردیم و ایشان نیز پیگیری بسیاری داشتند. دیدگاه وزیر محترم نفت نسبت به صنعت نفت متفاوت است و ایشان بارها در مصاحبه‌های مختلف از مسئولیت اجتماعی وزارت نسبت به این تیم صحبت کرده است.

وی درباره خروجی های این تیم و مسائل داوری بیان داشت: تا این لحظه محسن حمیدی و عزیز معبودی از فهرست صنعت نفت خارج شده‌اند. در مورد داوری مکاتبات زیادی را با سازمان لیگ و کمیته داوران داشتیم از ابتدای لیگ تاکنون 7پنالتی مسلم صنعت نفت از چشم داوران دور مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز