خبرگزاری کار ایران

نظر رونالدو درباره تکمیل مثل BBC برابر حریف تراکتورسازی!

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۶۷۲

بهترین بازیکن سال 2017، امیدوار است که بار دیگر در کنار هم تیمی‌های خود، کریم بنزما و گرت بیل بازی کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، مهاجم پرتغالی، که به همراه رئال مادرید در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان حضور دارد، از تمایل خود برای پیوستن به بیل و بنزما در ترکیب اظهاراتی را مطرح کرد و همچنین اهمیت این رقابت را توضیح داد.

رونالدو در مصاحبه با بین اسپورت گفت: این یک مسابقه بسیار مهم برای ماست. بدیهی است که بازی کردن در این تورنمنت لذت بخش خواهد بود زیرا شما زمانی در این مسابقات حضور دارید که لیگ قهرمانان را به دست آورده باشید.

من فرصت قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان به همراه رئال مادرید و منچستریونایتد داشتم. این رقابتی است که من خیلی به آن علاقه مندم. می‌خواهم که برنده شویم و گلزنی کنیم تا تیم به پیروزی دست پیدا کند. 

رونالدو در ادامه درباره قرار گرفتن مثلث BBC پس از مدت‌ها صحبت کرد: علاقه مندم که لیست بازیکنان تکمیل باشد نه تنها با کریم و بیل. خیلی خوشحالم که مصدومی وجود ندارد، این نشانه خوبی است؛ نشانه اینکه بازیکنان با هم هستند و این تیم بسیار خوب است. اگر بی بی سی دوباره بازی کند، عالی خواهد بود.

گفتنی است؛ الجزیره امارات که در لیگ قهرمانان آسیا 2018 با تراکتورسازی ایران همگروه شده، در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان از ساعت 20:30 امروز در ورزشگاه شیخ منصور بن زاید میزبان رئال مادرید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز