خبرگزاری کار ایران

سکوت ایبرا درباره اختلاف با پپ شکست:

رمزگشایی زلاتان از نیمکت نشینی در بارسلونا؛ گواردیولا نابالغ بود!

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۶۷۸

مهاجم منچستریونایتد می‌گوید پپ گواردیولا به دلیل یک سوال در خصوص مسی او را در بارسلونا نیمکت نشین کرد.

به گزارش ایلنا، زلاتان ایبراهیموویچ در جدیدترین اظهاراتش پپ گواردیولا را ناکارآمدترین مربی دانست که به او همکاری کرده است. این مهاجم سوئدی پس از سه سال درخشان با اینترمیلان در فصل 09-2010 از سری آ به بارسلونای تحت هدایت پپ گواردیولا رفت. زلاتان البته یک سال بیشتر در این تیم حضور نداشت و در 29 بازی 16 گل را به نام خودش ثبت کرد.

آن نسل از بازیکنان بارسلونا بی نظیر بودند. همکاری با تیری هانری، آندرس اینیستا، ژاوی و لیونل مسی برای زلاتان فرصتی خاص بود اما برنامه‌های گواردیولا به نفع این مهاجم رقم نخورد.

بعد از دربی روز یکشنبه منچستریونایتد و منچسترسیتی که اکنون هدایتش بر عهده پپ گواردیولا است، ایبراهیموویچ در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من در شش ماه اول با بارسلونا گل‌های زیادی به ثمر رساندم و ما دو سوپر جام را برنده شدیم. شش ماه اول کامل بود.

زلاتان مدعی شد که انتقاد او به برنامه‌های تاکتیکی گواردیولا که نقش دیگر بازیکنان را به نفع گسترش مسی کاهش می‌داد، موجب شد تا رفتار این سرمربی با او تغییر کند.

رمزگشایی زلاتان از نیمکت نشینی در بارسلونا؛ گواردیولا نابالغ بود!

وی ادامه داد: پس از شش ماه اول ما سیستم و تاکتیک را تغییر دادیم و این برای من خوب نبود، بنابراین باشگاه به من گفت که با گواردیولا صحبت کنم. به گواردیولا گفتم که دیگر بازیکنان را قربانیمسی  کرده و او هم پاسخ داد که مرا درک می‌کند. بعد از این ماجرا او در اولین بازی من را روی نیمکت نشاند و این روند دربازی‌های بعدی هم ادامه داشت. من دیدم که او خیلی خوب این ماجرا را حل و فصل کرد؛ پس از  او با من صحبت نمی‌کرد و حتی نگاهش هم به من نیفتاد! من اگر به اتاقی که او داخلش بود می‌رفتم، گواردیولا از آنجا خارج می‌شد؛ برای ملاقاتش می‌رفتم اما او به جاهای دیگر می‌رفت. اینجا بود که متوجه شدم در این قضیه چیزی فراتر از فوتبال وجود دارد. 

زلاتان معتقد است ماجرای گواردیولا و او از روز اول وجود داشت: مشکل این بود که گواردیولا مشکل را با من حل نکرد. به یاد می‌آورم که روز اول تمرین به من گفت:" بازیکنان بارسلونا با پورشه یا فراری به تمرین نمی‌آیند." او پیش از این که مرا بشناسد رفتارم را قضاوت کرده بود. متوجه شدم که چنین ماجرایی برای مانزوکیچ و اتوئو هم رخ داده است. او بدترین مربی نیست که من با آن کار کرده بودم اما او مطمئنا نابالغ است زیرا یک مرد مشکلات خود را حل می کند.

رمزگشایی زلاتان از نیمکت نشینی در بارسلونا؛ گواردیولا نابالغ بود!

ایبرا پس از یک سال حضور در بارسلونا به میلان، رقیب اینتر، پیوست. او پیش از پیوستن به منچستریونایتد 4فصل پیراهن پاری سن ژرمن را برتن داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز