خبرگزاری کار ایران

مشحون: وقتی آمدم یک حلبی هم نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۹۶۸

رئیس سابق فدراسیون بسکتبال از شرایط دوران حضورش در این فدراسیون می‌گوید.

به گزارش ایلنا، محمود مشحون که چندی پیش بعد از سال‌های طولانی حضور در راس فدراسیون بسکتبال به دلیل بازنشستگی مجبور به کناره گیری از سمتش شد، همچنان به عنوان عضو اجرایی کمیته ملی المپیک به کار خودش ادامه می‌دهد.

چند روز قبل کار‌شناسان خبره کمیته ملی المپیک برای انتخابات پیش رو معرفی شدند که نام مشحون هم در میان آن‌ها دیده می‌شد.

انتخاب کار‌شناسان خبره سفارشی نبود

فقط من برای کار‌شناسان خبره رای نداشتم، بلکه تمام اعضای هیات اجرایی در این خصوص نظر دادند. حالا این مساله که بخواهم پاسخ انتقادات را بدهم، به من مربوط نمی‌شود. هیچ انتخابی در حوزه انتخاب کار‌شناسان خبره سفارشی نبوده و همه اعضا متفق القول روی ۵ نفری که انتخاب شدند، نظر داشتند.

 

 

تصمیمی برای ورود به انتخابات نگرفتم

با اینکه به عنوان یکی از کار‌شناسان خبره انتخاب شدم و می‌توانم برای چند پست در انتخابات کاندیدا شوم؛ اما هنوز تصمیمی در این باره نگرفتم. بهتر است درباره انتخاب بنده هم از بقیه سوال کنید چون من خودم جزو منتخب‌ها هستم و درست نیست که حرفی در این باره بزنم. در روزهای آینده تصمیم می‌گیرم که آیا برای انتخابات کاندیدا شوم یا خیر.

 

از پریچهره انتظار این همه محبت را نداشتم

من چند روز قبل به دعوت پریچهره در فدراسیون بسکتبال حاضر شدم. صحبت‌هایی درباره اقدامات صورت گرفته در فدراسیون انجام دادیم. البته از رفتاری که ایشان با من داشت، لذت بردم. واقعا انتظار این همه محبت را نداشتم. پریچهره که به عنوان سرپرست فدراسیون فعالیت می‌کند، انسان باتجربه‌ای است.

 

من گزینه‌ای در انتخابات ندارم

برخی از دوستان قبل از اینکه برای ریاست فدراسیون بسکتبال ثبت نام کنند، با من تماس گرفتند و کسب رخصت کردند. با این حال که آن‌ها برای من احترام قائل شدند؛ اما من می‌گویم که هر کسی در خودش این توانایی را می‌بیند که می‌تواند به بسکتبال کمک کند، نباید مانع آن شد. به من ربطی ندارد که چه کسانی ثبت نام می‌کنند و من هم از کسی اسم نمی‌برم.

 

وقتی من آمدم، یک حلبی هم نداشتیم!

نمی‌دانم برخی انتقادات چرا بعد از رفتن من هم ادامه دارد. می‌گویند بسکتبال فردی را برای مدیریت در فدراسیون نساخته است! آنهایی که ساختیم را چه کار کردید؟ من وقتی به فدراسیون آمدم، یک حلبی هم در فدراسیون نداشتیم؛ اما الان بیش از ۸۰ مدال داریم که ۷۰ تای آن‌ها مدال طلا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز