خبرگزاری کار ایران

تاریخ سازی حریف پرسپولیس؛ آن ها در یک بازی 10 گل زده اند!

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۹۹۲

بادران برای اولین بار به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی در ورزشگاه آزادی مهمان تیم بادران خواهد بود.

حریف پرسپولیس دو سال قبل تاسیس شد و در این فصل سومین سال حضور خود را در رقابت های لیگ و همچنین جام حذفی تجربه می کند. آنها در این فصل موفق به ثبت یک اتفاق بزرگ شدند و برای اولین بار به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند.

آنها در دو فصل قبل در مراحل یک شانزدهم نهایی حذف شده اند اما این بار بدون احتساب بازی با پرسپولیس، تاریخ سازی کرده اند. این تیم تا به اینجا در جام حذفی 7 بازی انجام داده اند که حاصل آن 5 برد و دو باخت بوده اند.

آنها در مصاف با تیمهای لیگ برتری هم در این فصل به یک اتفاق بزرگ رسیدند. این تیم در برابر ذوب آهن و سایپا در دو فصل قبل با نتایج مشابه 2-1 شکست خوردند اما در این فصل با شکست 3-1 پیکان موفق شدند به مرحله یک هشتم بیایند و طلسم یک شانزدهم را بکشنند.

آنها بهترین برد خود را در اولین سال حضور تجربه کردند و موفق شدند تیم کوثر مهران ایلام را با 10 گل شکست دهند.

بادران در این فصل موفق شد با نتیجه 1-0 شهرداری را در ماهشهر شکست داد و سپس پیکان را با نتیجه 3-1 از پیش رو برداشت و به این مرحله رسید و حریف پرسپولیس شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز