خبرگزاری کار ایران

من بهترین نیستم؛

اینیستا: حضور نیمار در رئال مادرید ناراحت کننده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۰۳۹

کاپیتان بارسلونا گفته از اینکه هم تیمی سابقش راهی رئال مادرید شود ناراحت می‌شود.

به گزارش ایلنا، نیمار پس از سال‌های درخشان در بارسلونا تابستان امسال با مبلغ هنگفتی به پاری سن ژرمن پیوست؛ گفته می‌شود او مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و شاید به لوس بلانکوس بپیوندد.

اینیستا درباره پیوستن هم تیمی سابقش به رئال مادرید گفت: بله، این من را ناراحت می‌کند زیرا او یک بازیکن تعیین کننده است. این انتقال شدت نیرومندترین رقیب ما را تقویت می‌کند. در فوتبال همه چیز اتفاق می‌افتد، ما شرایط غیرممکنی را مشاهده کردیم که به واقعیت تبدیل شده است.

خاویر ماسکرانو از نیمکت نشینی در بارسلونا ناراحت است و قصد دارد در زمستان نیوکمپ را ترک کند، کاپیتان اینیستا در این باره گفت: می‌خواهم خاویر اینجا بماند. او یک شخصیت مهم در تیم ماست، باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، هر دو طرف در حال کار بر روی نتیجه‌ای هستند که به باشگاه آسیب نمی‌رساند.

با انتخاب رونالدو به عنوان بازیکن برتر سال 2017 او به پنجمین توپ طلایش رسید و به رکورد لیونل مسی دست پیدا کرده؛ با این حال اینیستا معتقد است که ملی پوش پرتغالی سزاوار تحسین است: انتخاب برنده‌ها در این عنوان همیشه عادلانه است. اگرچه ما جزئیات این انتخاب را نمی‌دانیم اما برای من این عادلانه بود که رونالدو به پنجمین توپ طلایش دست پیدا کند.

اینیستا در دوران حرفه‌ای اش به عنوان یک پدیده شناخته می‌شود؛ از به دست آوردن عناوین مختلف تا به ثمر رساندن گل قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010. بنابراین عده‌ای هستند که او را برترین بازیکن تاریخ اسپانیا می‌دانند، اگرچه هافبک 33 ساله خودش این موضوع را رد می‌کند.

من نمی توانم بگویم که بهترین فوتبالیست تاریخ اسپانیا هستم. این فقط چیزی نیست که من باور دارم یا احساس کنم. به کارهایی که انجام داده‌ام افتخار می‌کنم، اما من بهترین نیستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز