خبرگزاری کار ایران

قاتل استقلال به جنگ پرسپولیس می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۰۲

سرمربی بادران سابقه شکست دادن استقلال را در کارنامه خود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بادران در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ یک قرار دارد و فاصله‎اش با تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان 5 امتیاز است.

هدایت این تیم بر عهده محمد ربیعی مربی جوان و موفقی است که چند سال پیش با تیم سایپامهر کرج، در جام حذفی استقلال را هم به دردسر انداخت.

ربیعی از مربیان جویای نامی است که به سرعت در حال پیشرفت است و احتمالا به زودی هدایت یک تیم لیگ برتری را بر عهده خواهد گرفت. البته این احتمال هم وجود دارد که او با بادران به لیگ برتر صعود کند.

بادران در جدول رده‎بندی لیگ یک در رده دوم قرار دارد اما فوتبالی که این تیم ارائه می‎دهد از سطح فوتبالی که معمولا در لیگ یک سراغ داریم فراتر است. در لیگی که بیشتر مربیان با بازی مستقیم و درگیرانه به دنبال کسب موفقیت هستند، بادران تیمی کاملا بابرنامه و تاکتیکی است که به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند.

بادران تنها تیمی است که به نفت مسجد سلیمان در یک بازی 3 گل زد. این در حالی است که نفت در کل نیم‌فصل اول لیگ یک فقط 10 گل دریافت کرده است! شاگردان محمد ربیعی با 27 گل زده بهترین خط حمله لیگ یک را هم در اختیار دارند.

این تیم در حال حاضر در بهترین فرم خود قرار دارد و در 6 بازی آخر خود در لیگ یک، 5 برد و یک تساوی به دست آورده است. در این تیم بازیکنانی مثل امیر میربزرگی، عبدالکریم اسلامی، مهدی ترکمان، مهدی اسلامی، محمود تیغ‌نورد، امید نظامی پور، مهرداد آوخ، وحید علی آبادی، محمد آبشک و ... حضور دارند که همگی سابقه بازی در لیگ برتر را دارند.

بهترین گلزن این تیم در نیم فصل اول قائم اسلامی خواه بود که همین چند روز پیش برای گذراندن خدمت سربازی خود به تراکتورسازی تبریز پیوست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز