خبرگزاری کار ایران

نمایش خوب سربازهای فراموش شده

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۴۴

چلسی شاید از دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر قطع امید کرده باشد با این حال سه‌شنبه شب در هفته هفدهم لیگ برتر در خانه هادرسفیلد تازه صعود کرده، نمایشی مسلط ارائه کرد؛ نمایشی که ثابت کرد کونته و مردانش هنوز برای رسیدن به بهترین جایگاه ممکن در این فصل دست از تلاش نکشیده‌اند.

به گزارش ایلنا، کونته پس از باخت ابتدای هفته تیمش مقابل وستهم اعتراف کرد کورس قهرمانی لیگ برتر برای مردان او به پایان رسیده است. با این حال برای بازی برابر هادرسفیلد او می‌خواست ببیند که مردانش در زدن ضربات پایانی‌شان پیشرفت کرده‌اند و شیر زخمی لندن به باخت مأیوس‌کننده‌اش در شهرآورد لندن واکنشی مناسب نشان می‌دهد.

در سیستم 3-4-3 ادن آزار با ویلیان و پدرو حملات تیم را پیش می‌بردند، سیستمی که چلسی فصل گذشته با آن قهرمان لیگ برتر شد. کونته از تیمش می‌خواست که نشان دهد در زدن ضربات پایانی پیشرفت کرده است اما او آلوارو موراتا را به خاطر کمردرد در اختیار نداشت، پس فرصت به بازیکنانی رسید که کمتر مورد اعتماد سرمربی ایتالیایی واقع می‌شوند و در میان آنها ویلیان با گلی که زد و دو پاس گلی که داد درخشان ظاهر شد. فرار تیموئه باکایوکو به محوطه جریمه حریف دلیل اغتشاشی بود که منجر به گل اول بازی شد. در حالی که پدرو هم با شوتی زیبا نتیجه بازی را سه بر صفر به سود چلسی کرد، ویلیان اولین گل با ضربه سرش در لیگ برتر را زد.

به لطف اعتماد به این بازیکنان فراموش شده اما تأثیرگذار بود که چلسی بر بازی مسلط شد و در استادیوم کرکلس 3 بر یک پیروز شد، جایی که منچستریونایتد تن به شکست داد و منچسترسیتی هم به دردسر افتاد.

اگرچه دیوید واگنر، سرمربی هادرسفیلد باید از نمایش مأیوس کننده شاگردانش ناراحت باشد چون این موضوع دلیل نمی‌شود که از ارزش کار بازیکنان نیمکت‌نشین کونته بکاهیم.

چلسی در دوره پرفشار بازی‌های ماه دسامبر و ژانویه، باید شدیداً‌ از سیستم چرخشی استفاده کند اما زمانی که برنامه بازی‌ها سبک‌تر شود، این بازیکنان در حال جنگیدن برای رسیدن به ترکیب اصلی و رویارویی با لیونل مسی و یارانش در لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود چون تیم آنها در مرحله یک هشتم نهایی با بارسلونا روبه‌رو شده‌ است.

ویلیان در هفته‌های اخیر پیشرفت کرده است و دارد کونته را متقاعد می‌کند که از پافشاری برای استفاده از سیستم 2-5-3 دست بردارد و به سیستم 3-4-3 برگردد.

کونته پیش از این درباره کم مهره بودن تیمش گلایه کرده بود که این موضوع بدون شک یکی از دلایل اصلی پایان زودهنگام امیدواری او به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش بوده است اما او هنوز هم در برخی از بخش‌های تیمش می‌تواند قدر داشته‌هایش را بداند.

منبع: سایت گل/ نزار کینسلا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز