خبرگزاری کار ایران

امیدها برای مهدی رحمتی؛ فرصت حضور در ترکیب مقابل ایرانجوان

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۶۲

دروازه‌بان باتجربه استقلال که در فصول قبلی یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم بوده، اکنون بعد از نیمکت نشینی طولانی مدت در انتظار فرصتی در جام حذفی است.

به گزارش ایلنا، مهدی رحمتی با انتخاب شفر، سرمربی استقلال هرگز فرصت بازی کردن پیدا نکرده و در تمام بازی‌ها نیمکت نشین بوده است اما در این بین هیچ اعتراضی نسبت به این موضوع نشان نداده تا خیال سرمربی تیمش را از حضور یک بازیکن حرفه‌ای در استقلال راحت کند.

در تمرین روز گذشته استقلال و در جریان فوتبال درون تیمی رحمتی در تیمی بازی کرد که به نظر به ترکیب اصلی استقلال نزدیکتر بود تا ثابت شود شفر تصمیم دارد در بازی‌های جام حذفی از او استفاده کند.

با این شرایط مهدی رحمتی به احتمال فراوان در بازی با ایرانجوان بوشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دروازه‌بان استقلال خواهد بود و حسینی برای شروع بازی‌های لیگ برتر خود را آماده می‌کند.

این شرایطی است که در تیم‌های بزرگ دنیا که 2 دروازه‌بان خوب دارند اجرا می‌شود و معمولا یکی در لیگ به میدان می‌رود و دیگری در بازی‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان از دروازه تیمش حراست می‌کند. شفر با این تصمیم هم 2 دروازه‌بان آماده تیمش را راضی نگه می‌دارد و هم باعث می‌شود حسینی و رحمتی در اوج آمادگی و انگیزه تمرینات خود را پیگیری کنند.

به نظر می‌رسد آقای کاپیتان یک بار دیگر فرصت بستن بازوبند کاپیتانی را خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز