خبرگزاری کار ایران

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

بادران 1 - 2 پرسپولیس ؛ پرسپولیس پرزنت نشد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۵۲۶

پرسپولیس موفق شد در دیداری سخت و دشوار با نتیجه 2 بر یک بادران را شکست دهد و به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی راه پیدا کند.

به گزارش ایلنا، در دیدار پایانی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور تیم‌های پرسپولیس و بادران تهران از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند با گل های منشا و شجاع خلیل زاده در مقابل تک گل مهرداد رضایی برای بادران،حریف لیگ یکی خود را شکست دهند و به جمع تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بپیوندند.

 

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار با ما همراه باشید:

 

داور: حسن اکرمی کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی، سعید علی نژادیان، امیرعرب براقی 

 

کارت زرد: گادوین منشا(21) پرسپولیس / بهروز افشار( 34)، مهرداد رضایی (35) بادران

کارت قرمز:-

 

گل ها:

بادران 0 - 1 پرسپولیس (گادوین منشا دقیقه 35): ضربه پنالتی برای پرسپولیس را منشا بر خلاف جهت حرکت کریم اسلامی به گل تبدیل کرد.

بادران 1 - 1 پرسپولیس (مهرداد رضایی دقیقه 40): ارسال  مسعود ریگی از سمت چپ را مهرداد رضایی با ضربه سر دیدنی خود  درون دروازه پرسپولیس قرار داد.

بادران 1 - 2 پرسپولیس (شجاع خلیل زاده دقیقه 54): ارسال کرنر بشار رسن را شجاع خلیل زاده بالاتر از سایر مدافعان بادران با ضربه سر محکم خود به تور دروازه بادران چسباند.

 

 

ترکیب بادران:

مهدی اسلامی، ابراهیم کریمی، بهروز افشار، امید نظامی‌پور، روح‌الله نعمتی، مسعود ریگی(82 - وحید علی آبادی)، محمد آبشک، مهرداد رضایی ( دقیقه 76، مهرداد آوخ) ،امیر میربزرگی، مهدی ترکمان و کریم اسلامی

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده( 88 محسن مسلمان)، بشار رسن ( دقیقه 78، محسن ربیع خواه)، وحید امیری(55 سیامک نعمتی)، گادوین منشا و علی علیپور

 

دقایق حساس:

دقیقه 08: توپی که در گوشه محوطه جریمه به مهرداد رضایی رسید با پاس در عرض این بازیکن همراه شد که بیرانوند با پا توپ را از دهانه دروازه پرسپولیس برگشت داد.

بادران 1 - 2 پرسپولیس ؛ پرسپولیس پرزنت نشد

دقیقه 14: ارسال وحید امیری از جناح راست با ضربه علیپور می رفت که به گل اول سرخپوشان تبدیل شود که اسلامی با واکنش مناسب خود توپ را دفع کرد.

دقیقه 23: کرنر خطرناک بازیکنان بادران درون شش قدم با ضربه پشت پای مهاجم این تیم از بالای دروازه  پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 28: ارسال تند و تیز صادق محرمی از جناح راست را اسلامی با خروج به موقع خود قبل از رسیدن به علیپور  مهار کرد.

دقیقه 34: سرنگونی بشار رسن درون محوطه جریمه را داور بازی پنالتی تشخیص داد.در این صحنه بازیکنان بادران به شدت به این تصمیم داور اعتراض داشتند.

دقیقه 38: ارسال احمدزاده با ضربه شایان مصلح در تیر دوم به منشا رسید که البته زودتر از او این اسلامی بود که توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 50:کرنر بازیکنان پرسپولیس را مدافعان بادران برگشت دادند که این توپ پشت محوطه جریمه به احمدزاده رسید و ضربه روی پا و سرضرب این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بادران 1 - 2 پرسپولیس ؛ پرسپولیس پرزنت نشد

دقیقه 60:حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس و توپی که منشا روی پاس کاتبک بشار رسن تبدیل به گل کرد، با تصمیم اشتباه کمک داور، اعلام آفساید شد.

دقیقه 67:ارسال منشا به روی دروازه را احمدزاده از درون شش قدم به بالای دروازه زد که قبل از این که توپ به احمدزاده برسد،پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.

دقیقه 76:ضربه دیدنی سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه را اسلامی با واکنش مناسب به کرنر فرستاد.

دقیقه 80: روی اشتباه مدافعان بادران سیامک نعمتی منشا با یک پاس عمقی منشا را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن با واکنش اسلامی برگشت داده شد، در ادامه منشا بعد از یک رفت و برگشت درون محوطه صاحب موقعیت شد که ضربه چیپ منشا به روی دروازه بادران فرود آمد.

دقیقه 83: اشتباه عجیب بیرانوند روی شروع مجدد پس از برخورد به کریم اسلامی می رفت که به گل تبدیل شود اما بیرانوند توپ را قبل از رسیدن به خط دروازه مهار کرد.

دقیقه 89: یک و دوی دیدنی نعمتی با منشا و فرصت عالی گلزنی که برای نعمتی ایجاد شد با ضربه کم جون این بازیکن به بیرون رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز