خبرگزاری کار ایران

در نیم فصل نفت را به صورت دلخواه جمع می‌کنیم

جهانیان: گلمحمدی توهم زده؛ می‌خواهند به زور ما را منصرف و تیم را منحل کنند

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۸۵۷

حمیدرضا جهانیان درباره نامه اداره ورزش استان تهران مبنی بر پایان مالکیت درباشگاه نفت تهران گفت: رئیس این اداره توهم زده و نامه خیالی از خودش منتشر می‌کند و همچنین نامه‌ای که منتشر شده بعد از 20 روز هنوز به دست وزارت نرسیده است.

حمیدرضا جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره نامه اداره ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر پایان مالکیتش در نفت تهران گفت: نامه‌ای که در رسانه‌ها عکسش منتشر شد به دست آقای سلحشور نرسیده است و جالب است که نامه رسمی را در رسانه مجازی منتشر می‌کنند و نامه‌ای که گلمحمدی مدعی شده بود جواب آن را ارسال کرده اصلا وجود خارجی ندارد!

وی ادامه داد: او توهم زده و نامه خیالی از خودش منتشر می‌کند و همچنین نامه‌ای که منتشر شده بعد از 20 روز هنوز به دست وزارت نرسیده است. سنگ اندازی جلوی پای بخش خصوصی وحشتناک است. می‌خواهند به زور ما را منصرف کنند و تیم را منحل کنند.

جهانیان درباره وضعیت تیم فوتسال بانوان نفت عنوان کرد:‌ به دلیل این نامه اسپانسر دقیقه آخر عقب نشینی کرد و راضی نشد که هزینه بازیکنان و کادرفنی را تقبل کند. فردا مسابقه دارند و مجبور شدیم به دنبال تهیه بلیت باشیم اما سعی ما بی ثمر بود تا در نهایت از پرواز عقب بمانند و به دلیل بی توجهی آقای گل محمدی آنها باید ضرر کنند. نمی‌دانم دلیل رسانه‌ای شدن این نامه ها چیست، مگر نمی‌دانید که نامههای دولتی نباید منتشر شود؟

جهانیان درخصوص محکوم شدن باشگاه نفت در پرونده شکایت علی کریمی و پرداخت غرامت عنوان کرد:‌ ما اتوماسیون داریم و فعلا چیزی به باشگاه ابلاغ نشده، خیلی جالب است که همه چیز را از رسانه ها مطلع می‌شویم؛ هنوز نامه‌ای به دست ما نرسیده است.

مالک فعلی باشگاه نفت درباره ادامه همکاری با این باشگاه اظهار داشت: اگر ادامه ندهیم باید تمام بیزینیس مان را تعطیل کنیم. از ابتدا هزینه کردیم و در نیم فصل نفت را به صورت دلخواه جمع می‌کنیم. هنوز عجله‌ای برای جذب بازیکن نداریم و دو بازیکن خارجی طی چند روز آینده به ایران می‌آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز