خبرگزاری کار ایران

بدون دغدغه لیگ برتری می‌شویم

منصوریان: از تراکتورسازی پیشنهاد داشتم

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۲۴۳

مدافع خونه به خونه بابل گفت: از گسترش فولاد تبریز شناخت کامل داشتیم و چه از تیمی و چه از نظر انفرادی آنها را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قدرتشان را می‌دانستیم.

امیر منصوریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پیروزی روز گذشته برابر گسترش فولاد تبریز در جام حذفی گفت: باید دست تک تک تماشاگران باتعصب و خونگرم بابلی را بوسید که واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند. بازی بسیار خوب و با کیفیتی را دیدیم. ما از گسترش فولاد تبریز شناخت کامل داشتیم و چه از تیمی و چه از نظر انفرادی آنها را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قدرتشان را می‌دانستیم.

وی افزود: در طول بازی کوچیکترین فرصتی به گسترش فولاد ندادیم و به خوبی از نقطه‌ی ضعفشان استفاده کردیم که حاصل کار زدن ۲ گل بود که هرچند می‌شد بیشتر هم گلزنی کنیم.

منصوریان درباره رقابت‌های لیگ یک و شانس صعود اظهار داشت: مهم ترین فاکتور تیم ما همدلی بازیکنان و کادرفنی با یکدیگر است که با وجود سرمربی جوان و تلاش زیاد شک نکنید بالاتر از نفت مسجد سلیمان بدون دغدغه به لیگ برتر صعود می‌کنیم. البته نباید حمایت مدیریت محترم‌مان حاج قاسم حسن زاده را نادیده بگیریم که واقعا بدون اینکه یه ارگان دولتی کمکشان کند مشکلات تیم را برطرف می‌کنند و مهم ترین آنها مشکلات مالی است که قطعا حل می‌شود و بدون دغدغه صعود می‌کنیم.

مدافع خونه به خونه درباره همکاری با جواد نکونام عنوان کرد: کار کردن با این سرمربی جوان که اولین فصل در لیگ ایران سرمربیگری می‌کنند واقعا لذت بخش است. شخصیت بزرگی دارند و سخت پیگیر مشکلات تک تک بچه‌های تیم هستند. در آینده نزدیک ایشان به سرمربی بزرگی در آسیا تبدیل می‌شود.

منصوریان مشکلات مالی در خونه به خونه را اینگونه توصیف کرد: در همه تیم‌های لیگ برتری مشکلات مالی وجود دارد و لیگ یک هم از این امر مستثنی نیست. ولی برخلاف افکار عموم می‌توانم به جرات بگویم از اکثر تیم‌ها دریافتی کمتری داشتیم.  مدیرعامل‌مان در تلاش هستند که هرچه سریع‌تر مشکلات را حل کنند.

مدافع بابلی‌ها درباره ادامه همکاری با خونه به خونه عنوان کرد: وچون فرصت کمتری برای بازی داشتم طی چند هفته چند پیشنهاد خوب داشتم؛ برای مثال تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان. آقای نکونام با جدایی من مخالفت کردند و امیدوارم در نیم فصل دوم بیشتر در خدمت تیم باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز