خبرگزاری کار ایران

آشنایی با خرید جدید سپاهان؛

هم‌تیمی مهاجم سابق استقلال، پر افتخار و گل نزن

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۴۹۰

باشگاه سپاهان یک هافبک آلبانیایی به خدمت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که در فصل نقل و انتقالات تا کنون موفق به توافق با هیچ گزینه داخلی نشده است، به دنبال جذب یک گلر و یک هافبک هجومی خارجی بود که با هافبک مورد نظر خود به توافق رسیده و او را جذب کرد.

ادون حسنی، هافبک 24 ساله آلبانیایی که به درخواست باشگاه سپاهان به اصفهان سفر کرد و با این تیم قرار داد بسته است، پیش از این سابقه حضور در چند تیم از کشور خودش، بلغارستان و رومانی سابقه حضور دارد.

یکی از تیم‌هایی که حسنی پیش از این سابقه حضور در آن را داشته است، تیم کوکسی آلبانی است که پیش از این، پروپئیچ، مهاجم سابق استقلال هم عضو این تیم بوده است که نکته جالبی برای فوتبالدوستان ایرانی محسوب می‌شود.

این بازیکن در طول دوران بازی خود در مجموع تنها 7 گل در رقابت‌های باشگاهی به ثمر رسانده و این موضوع نشان می‌دهد او با وجود بازی در پستی نزدیک به دروازه حریف، بازیکن گلزنی محسوب نمی‌شود.

حسنی در سال 2012 و زمانی که عضو تیم لیتکس لووچ بلغارستان بود با این تیم در رقابت‌های یورو لیگ حاضر شده و سابقه حضور در این تورنمنت معتبر را دارد.

سابقه بازی‌های ملی هافبک جدید سپاهان هم به حضور در 3 رده مختلف نوجوانان، جوانان و امید برمی‌گردد که در مجموع 3 دوره 11 بازی انجام داده و گلی هم به ثمر نرسانده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز