خبرگزاری کار ایران

گزارش سایت ایتالیایی از شاگردان کی‌روش؛ ایران با هویت تیمی‌اش چشم به گلزنی سردار آزمون دارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۶۶۹

یک سایت ایتالیایی از عملکرد شاگردان کی‌روش در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ تمجید کرد و هویت تیمی شاکردان کارلوس کی‌روش را یکی از ویژگی‌های بارز این تیم دانست.

به گزارش ایلنا سایت «اسپورت فِیس» ایتالیا در گزارشی به تحلیل جدال تیم‌های مراکش و ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخت و نوشت؛ این بازی در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) در ورزشگاه زنیت آره‌نا در شهر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، ورزشگاهی که با ۶۹ هزار و ۵۰۰ نفر گنجایش، دومین ورزشگاه بزرگ جام جهانی ۲۰۱۸ پس از ورزشگاه لوژنیکی است.

ایران که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم حضور داشت، به جایگاه درخشان اول گروه A از دور پایانی از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ دست یافت و تیم‌هایی همچون چین را که مارچلو لیپی هدایتش را بر عهده داشت، کنار زد و به مرحله پایانی جام جهانی رسید. تیم ملی ایران در خط دفاعی بسیار بالانس شده است و در ۱۰ بازی از دور پایانی مرحله انتخابی تنها دو گل دریافت کرد و شکستی را متحمل نشد.

تیم ملی ایران قدرت مختص به خودش در هویت تیمی را دارد و امیدوار به کسب پیروزی با وجود داشتن ستاره جوان خود یعنی سردار آزمون در خط حمله‌اش است، بازیکنی که در تیم روبین‌کازان در لیک برتر روسیه بازی می‌کند و با گلزنی‌هایش نظر جهانیان را به خود جلب کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز