خبرگزاری کار ایران

با حضور پرسپولیسی‌ها و برزیلی‌های آبادان

تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۹۷۸

پرسپولیس با وجود شکست مقابل صنعت نفت، 3 بازیکن در تیم منتخب دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم به پایان رسید و تیم‌های صعود کننده از این مرحله به جمع 4 تیم پایانی رقابت‌ها هم مشخص شدند. از بین 8 تیم حاضر در این مرحله و 4 دیدار انجام شده تیمی منتخب از بهترین بازیکنان تشکیل دادیم که عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و موثر ظاهر شدند.

 

دروازه‌بان: داوود نوشی صوفیانی (صنعت نفت)

گلر صنعت نفت بارها با واکنش‌های خوب خودش مانع از فروریختن دروازه شد و نقش اساسی در صعود تیمش داشت. صوفیانی روی گل خورده نفت مقصر بود ولی در سایر دقایق بازی به خوبی مقابل یکی از زهردار ترین خط حمله‌های لیگ برتر ایستاد تا در ترکیب منتخب هفته جای بگیرد.

 

مدافع میانی: سید جلال حسینی (پرسپولیس)

اگرچه تیمش باخت و حذف شد ولی او یک رهبر تمام عیار در تیمش بود و خط دفاعی را هم مثل همیشه مستحکم نگاه داشت تا فرصت‌های زیادی که توسط بازیکنان حریف خلق شده بود از جلوی دروازه تیمش دفع شود.

 

مدافع میانی: حسین بغلانی (صنعت نفت)

شاید کوباندن پنالتی به دستان بیرانوند نقطه سیاه کارنامه او در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشد ولی عملکرد خوبش در طول 120 دقیقه بازی پرفشار و ایستادگی مقابل حملات پرسپولیس باعث شد در جمع برترین بازیکنان هفته قرار بگیرد.

 

مدافع میانی: مجید حسینی (استقلال تهران)

به روزهای خوب خودش در خط دفاعی بازگشته و عملکرد خوبی مقابل ایرانجوان از خودش به نمایش گذاشت و گلی هم که به ثمر رساند تکمیل کننده بازی خوبش در طول نود دقیقه بود.

 

هافبک دفاعی: مگنو باتیستا (صنعت نفت)

علاوه بر بازی خوب و درگیرانه‌اش در طول نود دقیقه بازی، یک بار دروازه خالی تیمش را مقابل کامیابی‌نیا نجات داد و گل پیروزی بخش تیمش را هم در ضربات پنالتی به ثمر رساند تا نقش اساسی در صعود تیمش داشته باشد.

 

هافبک میانی: جاسم کرار (صنعت نفت)

ستاره صنعت نفت در دیدار با پرسپولیس بود و علاوه بر پاس گلی که داد، بارها موقعیت‌های خوب گلزنی برای بازیکنان تیمش ایجاد کرد که قدر آن را ندانستند و در نهایت بازی به تساوی کشیده شد و ضربات پنالتی پیروز میدان را تعیین کرد.

 

هافبک میانی: بشار رسن (پرسپولیس)

در دقایق حضورش در میدان بازی موثری به نمایش گذاشت و هم در موقعیت‌سازی موفق بود و هم نبردهای فیزیکی را به خوبی به سود خود تمام می‌کرد تا نقش اساسی در بار هجومی تیمش ایفا کند.

 

هافبک میانی: محمد میری (خونه‌به‌خونه)

ستاره تیمش در دیدار با گسترش‌فولاد بود و با زدن یک گل و پاس گل دیگر تیمش بیشترین نقش را در پیروزی و صعود به جمع 4 تیم پایانی داشت. خونه‌به‌خونه با درخشش میری پدیده مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود.

 

هافبک هجومی: سرور جپاروف (استقلال تهران)

بهترین بازیکن استقلال در دیدار حساس با ایرانجوان بود و هم پاسکاری خوبی با هم‌تیمی‌هایش داشت و هم چند بار دروازه حریف را به صورت جدی تهدید کرد تا در نهایت موفق شود در این دیدار گلزنی کند و نقش خودش را در پیروزی پر گل 3 بر صفر آبی‌ها ایفا کند.

 

هافبک هجومی: فرشاد احمدزاده (پرسپولیس)

بعد از رهایی از مصدومیت به خوبی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده و تبدیل به ستاره این روزهای تیمش شده است. گلزنی مقابل صنعت نفت در روز درخشش دروازه‌بان این تیم کار سختی بود که از علیپور و منشا برنیامد ولی احمدزاده به خوبی آن را انجام داد.

 

مهاجم نوک: روح‌الله باقری (خونه‌به‌خونه)

یکی از دو گل تیمش مقابل گسترش فولاد را به ثمر رساند و در مجموع عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت تا نقشش در صعود شاگردان نکونام پررنگ باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز