خبرگزاری کار ایران

ما تاوان مدیریت غلط را می‌دهیم

مهاجری: پدیده مرد روزهای سخت است/ امیدواریم ٦ امتیاز از دست رفته را بازگردانیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۱۹۹

سرمربی پدیده مشهد در نشست خبری هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: امیدواریم با مستنداتی که داریم ٦ امتیاز از دست رفته را بازگردانیم و این موضوع را وتو کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان تهران گفت: در نیم فصل با حمایت باشگاه اردوی بسیار خوبی را در کیش برگزار کردیم و روحیه از دست رفته بازیکنان که به خاطر کسر ٦ امتیاز بود را سعی کردیم بازگردانیم.

مهاجری ادامه داد: امیدواریم با مستنداتی که داریم ٦ امتیاز از دست رفته را بازگردانیم و این موضوع را وتو کنیم. تیم ما مرد روزهای سخت است، سال گذشته با اینکه کلی مشکل داشتیم اما ٥ برد متوالی را در نیم فصل دوم به دست آوردیم.

سرمربی پدیده مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر بازیکنان از روحیه خوبی برخوردار هستند، بچه‌ها قطعا تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و با توجه به شناختی که از پیکان داریم امیدوارم پیروز بازی فردا باشیم. هیچ وقت از پیش بازنده نبودیم، خواستن توانستن است و با یک تفکر حرفه‌ای پا در میدان گذاشتیم و تا آخر هم ادامه می‌دهیم.

مهاجری تصریح کرد: یکی از مشکلات باشگاه‌ها عدم ثبات مدیرانش است، شما ببینید سپاهان به دلیل همین ثبات همیشه موفق است، اشکال تیم ما در کسر ٦ امتیاز عدم پاسخگویی شفاف مدیر قبلی است و ما تاوان آن مدیریت غلط را می‌دهیم. کسر امتیاز به کادر فنی و بازیکنان ربطی ندارد و باید مدیری که باعث این اتفاق شده پاسخگو باشد که نیست.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره بازیکنان مصدوم پدیده در بازی فردا گفت: به غیر از حاتمی و یوسفی بقیه نفرات را داریم و مشکلی نیست، به هر حال ما چند مهره جدید اضافه کردیم و از آنها هم استفاده می‌کنیم.

مهاجری در مورد عدم برگزاری بازی فردای این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) افزود: گرفتن ورزشگاه امام رضا(ع) سختی‌های خودش را دارد و نیاز به نامه‌نگاری است، البته بازیکنان ما هم به چمن این ورزشگاه آشنایی کامل را ندارند و برای همین تصمیم گرفتیم تا در ورزشگاه ثامن بازی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز