خبرگزاری کار ایران

یک رکورد هیجان انگیز دیگر برای بوفون؟

کد خبر : ۵۷۳۲۵۲

جیان‌لوییجی بوفون، کاپیتان یوونتوس ممکن است نتواند به رکورد تعداد بازی در سری آ دست پیدا کند. مکس آلگری گفته که او روز شنبه برابر رم بازی نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، بوفون قصد دارد در پایان فصل بازنشسته شود ولی تا آن هنگام می‌تواند دو رکورد را به نام خود ثبت کند. بوفون 9 اسکودتو رسمی فتح کرده، بدون احتساب دو جامی که در ماجرای کالچوپولی از آنها پس گرفته شد و از این نظر با ویرجینیو روزتا، جیووانی فراری و بپه‌ فورینو برابری می‌کند. اگر یوونتوس در این فصل قهرمان سری آ شود، بوفون رکورد را به ‌تنهایی از آن خود خواهد کرد.

اما رکورد دیگری که کاملا در دسترس او به نظر می‌رسید اکنون با خطر مواجه است. بوفون می‌تواند رکورد پائولو مالدینی در زمینه تعداد بازی در سری آ را جابه‌جا کند. اسطوره میلان پس از 647 بازی در سری آ بازنشسته شد. بوفون در حال حاضر 629 بازی در این مسابقات انجام داده اما دو بازی اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت عضلانی از دست داده است. آلگری گفته که عملا غیرممکن است بوفون مقابل رم بازی کند. پس از بازی یوونتوس با رم، 20 بازی دیگر در سری آ می‌ماند که بوفون می‌تواند در آنها به میدان برود. او نیاز دارد در 19 بازی دیگر در این فصل بازی کند تا بتواند رکورد مالدینی را جابه‌جا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز