خبرگزاری کار ایران

اجازه ثبت به ما ندهند جدا می‌شوم.

آتیلا حجازی: گواردیولا هم جای من بیاید نتیجه نمی‌گیرد/ کریمی و درخشان به اندازه من برای نفت تلاش نکردند

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۸۵۲

سرمربی نفت طلائیه از شرایط این تیم و شکست مقابل سپیدرود می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آتیلا حجازی، سرمربی جدید نفت طلائیه در جمع خبرنگاران با اشاره به در اختیار گرفتن هدایت این تیم اظهار داشت: شرایط نفت اصلا شرایط خوبی نیست ولی ما آمده‌ایم این شرایط را درست کنیم. یک سری مشکلاتی در این میان وجود دارد که قرار است برطرف شود و قول‌هایی هم در این زمینه گرفتیم که امیدوارم عملی شوند و شرایط کار ایجاد شود.

وی در مورد اینکه با پذیرفتن هدایت نفت ریسک کرده است گفت: هر سرمربی کارش را از یکجا شروع کرده است و من هم تجربه مربیگری در چند تیم مختلف دارم و باید بگویم این شغل کار چندان دشواری نیست. ما سخت داریم کار می‌کنیم ولی نواقصی که در حد لیگ برتر نیست در تیم وجود دارد، مسائل ابتدایی از جمله تغذیه، پزشک و... با این وجود جهانیان تمام تلاشش را می‌کند و امیدوارم همکاری‌های لازم انجام شود.

سرمربی نفت طلائیه در مورد شکست مقابل سپیدرود عنوان کرد: این را که می‌گویم بدانید به هیچ وجه دنبال توجیه نیستم، ما در شرایطی به مصاف سپیدرود رفتیم که تنها یک جلسه تمرین با نفت داشتم و چه می‌بردیم و چه الان که شکست خوردیم نتیجه متعلق به من نبوده و نیست. من خیلی از بازیکنان را نمی‌شناسم و پست آنها را نمی‌دانستم و فقط یک جلسه یک ساعت و نیمه تمرین داشتیم و راهی بازی شدیم. قصد توجیه ندارم ولی جالب است بدانید در این دیدارهشت ‌بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم، اگر دقت کنید پر مهره‌ترین تیم‌ها مثل استقلال و پرسپولیس با نبود 2 بازیکن خود اعتراض می‌کنند و ما با این بضاعت چطور بدون 8 بازیکن باید برویم و نتیجه بگیریم.

حجازی در توضیح صحبت‌های قبلی خود که گفته بود مقابل سپیدرود مستحق شکست نبودیم عنوان کرد: من گفتم مستحق شکست نبودیم و این حرف بی‌راهی نیست. فیلم بازی موجود است می‌توانید ببینید. حتی این موضورع را به روانخواه هم گفتم، در کل 45 دقیقه نیمه دوم 40 دقیقه بازی دست ما بود، 2 گل بچه‌گانه خوردیم و در طول 90 دقیقه تنها 10 دقیقه ابتدایی بازی دست ما نبود و موقعیت‌های زیادی داشتیم. کسانی که از بیرون نظر می‌دهند  انتقاد می‌کنند از شرایط خبر ندارند و اگر در جای من باشند حق می‌دهند.

وی افزود: در شرایطی که امکانات حداقلی نداریم هرکسی جای من باشد نتیجه نمی‌گیرد. جهانیان همین امروز برود گواردیولا را بیاورد ببینیم چکار می‌کند، مربی ابزار و امکانات می‌خواهد. من همانطور که گفتم اهل ریسک هستم و ترسو نیستم و مرد جنگیدنمولی باید شرایط موفقیت باشد، وقتی مانع ثبت قرارداد می‌شوند نمی‌شود کار کرد و من اگر نتوانم 6 بازیکن جذب کنم شک نکنید نمی‌مانم.

حجازی در مورد اینکه گفته می‌شود نتیجه نگرفتنش در نفت به اعتبار مرحوم حجازی لطمه می‌زند گفت: از این سوال تعجب می‌کنم چرا که مرحوم حجازی نقشی در هدایت نفت توسط من ندارند. ضمن اینکه پدر من هم همیشه آدم محرومی بود و ضعیف‌ترین تیم‌ها را در اختیار داشت. نساجی مازندران، استقلال اهواز، استقلال رشت، ماشین‌سازی تبریز، محمدان بنگلادش و... همه تیم‌های محرومی بودند و فقط یک بانک تجارت امکانات داشت که قهرمان شد، یا استقلال که دارای شرایط خیلی خوبی نبود ولی قهرمان لیگ و نایب قهرمان آسیا شد. مربیانی که ادعا دارند یک تیم پایین جدول را بگیرند و با آن نتیجه بگیرند. در چنین شرایطی شما می‌توانید ادعا کنید کارتان خوب بود، اگر بهترین بازیکنان  را داشته باشی و قهرمان شوی هنر نکردی، هنر این است که به تیمی مثل نفت بیایی و جلوی سقوطش را بگیری، پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان تیم‌های پر مهره هستند که من هم با آنها نتیجه می‌گیریم. شما امروز یک تیم پر مهره تحویل من بدهید و من بین 3 تیم بالای جدول تحویل می‌دهم، همانطور که گفتم دوست دارم بجنگم به شرطی که حمایت شوم.

وی در ادامه گفت: هیچ تیمی از اعتماد به مربی جوان ضرر نکرده است. محمود فکری در نفت مسجدسلیمان صدر جدول لیگ یک است، مهدی پاشازاده سوم بود، مهدی تارتار تیمش مدت‌ها صدرنشین لیگ برتر بود. هیچ کس از اعتماد به جوان‌ها ضرر نمی‌کند ولی همانطور که گفتم باید از ما حمایت شود. اگر به فکر ما نیستید به فکر یک سری بچه و جوان باشید. بازیکن ما وسط اتوبان قزوین پیاده می‌شود و با 10 کورس ماشین سر تمرین می‌آید. خواهش می‌کنمفکر آینده جوانان خانواده‌هایشان و خانواده‌هایشان باشید. بازیکن من می‌گوید تنها 2 میلیون دریافتی داشته در حالیکه نان آور خانه است. اگر نفت منحل شود یک تیم با خانواده‌هایشان که جمعیتی 150 نفره هستند نابود می‌شوند.

سرمربی نفت طلائیه با اشاره به اختلاف مالک باشگاه و رئیس ورزش و جوانان استان تهران گفت: بهتر است طرفین ماجرا دور یک میز بنشینند و صحبت کنند، تکلیف باید روشن شود یا باشگاه نابود شود و یا شرایط بهبود پیدا کنند. اینکه نفت آسیا نرفت برای فوتبال ایران زشت بود. امیدوارم با تعامل دور هم بنشینیم و به تعامل برسیم، من به شخصه هدفم فقط خدمت است و چشمداشتی ندارم، باور کنید حیف است نفت نابود شود.

حجازی در مورد اینکه ممکن است مثل کریمی و درخشان به دلیل مشکلات از تیم برود گفت: من جسارتی به کریمی و درخشان نمی‌کنم ولی خودم تنها کسی هستم که تلاش صد در صدی روی موفقیت تیم گذاشتم، وقتی که من از زندگی خود در یک کشور دیگر می‌زنم و به اینجا می‌آیم و از 8 صبح تا 3 صبح فردایش کار می‌کنم ینی تمام وجودم روی تیم است. هیچ کس حاضر نیست تمام وجودش را روی کار بگذارد مشکلات همیشه بوده است و من هم یک آدم منطقی هستم. با این شرایط تیمی نمی‌شود کار کرد مگر تقویت شود و اجازه ثبت قرارداد بدهند،  این اتفاق نمی‌افتد قطع همکاری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز