خبرگزاری کار ایران

کپی شفر از روی دست برانکو؛ رکورد پشت رکورد

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۷۸۰

استقلال با هدایت وینفرد شفر رکوردهای جالبی را پشت سر گذاشته و در آستانه عبور از رکوردهای جدیدی است.

به گزارش ایلنا، استقلالی‌ها از زمان حضور شفر آمار بسیار خوبی را در گل نخوردن در لیگ برتر ثبت کرده‌اند و این فرصت را دارند که این آمار را در بازی‌های بعدی بهتر کنند.

آخرین گلی که استقلال دریافت کرد مربوط به دقیقه 22 بازی با پرسپولیس می‌شود که علی علیپور موفق شد دروازه آبی‌ها را باز کند اما از این بازی به بعد استقلال در 6 بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی هرگز دروازه‌اش باز نشده است.

از جمع دقایقی که استقلال موفق شده است دروازه خود را بسته نگه دارد 608 دقیقه آن مربوط به سید‌حسین حسینی می‌شود که در 6 بازی در لیگ برتر موفق شده کلین‌شیت کند و 90 دقیقه آن هم برای مهدی رحمتی است که در بازی با ایرانجوان بوشهر گلی دریافت نکرد.

استقلالی‌ها در 7 هفته اول فصل که منصوریان سرمربی این تیم بود 7 گل دریافت کردند، در تک بازی که میک مک در‌موت سرمربی آبی‌ها بود یک گل و در 8 بازی که شفر هدایت آبی‌ها را برعهده گرفته تنها یک گل دریافت کرده‌اند.

تمام کارشناسان فوتبال بر این باورند که شفر توانست خط دفاعی استقلال را سامان ببخشد. حسینی جوان هم قصد دارد با همین دست فرمان دروازه خود را بسته نگه داشته و بتواند رکورد خود را حفظ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز