خبرگزاری کار ایران

سربازهای زیادی دوست داشتند به تراکتورسازی بیایند

گل‌محمدی: با یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی داریم/ وضعیت محرومیت ما با پرسپولیس متفاوت است

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۹۴۲

سرمربی تراکتورسازی در مورد تقابل حساس با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری تیمش پیش از دیدار حساس با پرسپولیس اظهار داشت: مقابل بهترین تیم ایران بازی داریم و کیفیت خوبی نشان داده‌اند در یکی و دو فصل اخیر و یکی از برترین تیم‌های آسیاست. همه این صفات خوب باعث انگیزه برای تیم ما شده تا بهترین نمایش خود را به اجرا بگذاریم.

وی ادامه داد: بچه ها با انگیزه و اشتیاق بیشتری بازی خواهند کرد. ما تغییرات زیادی در نیم فصل داشتیم و خریدهای خوبی داشتیم. تیم ما بازی به بازی بهتر بازی می کند. این تغییرات البته نیاز به زمان دارد تا هماهنگی بیشتری دارد و امیدوارم بازی خوبی برابر طرفداران دو تیم داشته باشیم و از آن لذت ببرند. امیدوارم یک بازی با کیفیت خوب و به دور از حاشیه شاهد باشیم.

گل‌محمدی در واکنش به اینکه تراکتور در فصول اخیر نتوانسته به نتایج خوبی برابر پرسپولیس دست یابد گفت: به هر حال در فوتبال گاهی پیش می‌آید. طی فصول گذشته مشکلات حاد داشتیم، دو پنجره محروم بودیم و مصدومیت و محروم هم داشتیم. انتظار اینکه تیم قدرتمند در فصل گذشته و اکنون داشته باشیم انتظار زیادی بودیم. انتظار داریم فرصتی برای عبور از این مرحله گذار به ما داده شود. بازی فردا اما برای بازیکنان انگیزه زیادی وجود دارد. از حیث مشکلات مالی هم با توجه به قراردادی که روز گذشته با اسپانسر جدید داشت تا حد زیادی برطرف شده است و آماده یک بازی خوب هستیم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب شود.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص جذب بازیکنان جدید به عنوان سرباز گفت: آنها خریدهای جدید ما محسوب می‌شوند. بازیکنانی زیادی دوست داشتند به تیم ما ملحق شوند و در نهایت این انتخاب ما بود. شرایطی که برای تراکتور وجود دارد یک شرایط خاص است و هر مربی که در این باشگاه حاضر شده از این آپشن و فرصت استفاده کرده است. همه بازیکنانی که آمدند شناخت خوبی داشتیم و کمک زیادی در این دو بازی به ما کردند و خریدهای خوبی محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: ما دو بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد تا خریدهای ما در نیم فصل تکمیل شود.

گل محمدی در واکنش به اینکه با توجه به حضورش در کنار برانکو چه شناختی از تفکراتش دارد: برانکو یک مربی فوق العاده است و هر جا بوده تاثیرات مثبتی داشته. در کارش پیشرفت داشته و فردا مقابل یکی از برترین مربیان آسیا بازی می‌کنیم و این انگیزه‌ای برای خودم است و یک کلاس درس است. شناخت کافی داریم با توجه به نوع بازی و دیدارهایی که از آنها دیدیم و با آنالیز لازم با شناخت کافی وارد این بازی خواهیم شد.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به اینکه از زمان محرومیت از نقل و انتقالات گلایه‌هایی از امیر قلعه نویی و بعد از آن توسط او شاهد بودیم، با این حال برانکو خلاف این مساله عمل کرده و با پذیرش محرومیت از ایمان خود به بازیکنانش خبر داده که این مساله توانسته خودباوری شاگردانش را افزایش دهد ولی در تیم او تاثیر متفاوتی داشته است: آیا پرسپولیس در شروع فصل محروم بوده؟ پرسپولیس بعد از قهرمانی در ابتدای فصل بازیکنان جدیدی گرفت و قوی بودند و قوی‌تر شدند. آنها بازیکنان زیادی دارند و نگرانی مطمئنا وجود نخواهد داشت. شرایط ما شرایط خاصی بود. نصف بازیکنانی که می‌توانستیم قرارداد ببندیم از ما جدا شدند و ما ماندیم 7-6 بازیکن بزرگسال و چند بازیکن جوان. محرومیت و مصدومیت‌ها هم اضافه شد. بعضی از بازی‌ها از تیم جوانان بازیکن گرفتیم و مشکلاتی که در نیم فصل داشتیم هیچ تیمی در ایران و آسیا تجربه کرده باشد. دو محرومیت نقل و انتقالاتی تیم را اذیت می‌کند. جدایی چند بازیکن هم سخت شد، من هیچ وقت ننالیدم و همیشه گفتم با همین بازیکنان کار می‌کنیم و انگیزه داشته باشیم. هواداران حامی بزرگ ما بودند و انگیزه می‌دادند و با چنگ و دندان کار می‌کردیم. اکنون با جذب این بازیکنان روند ما رو به رشد خواهد بود و هفته به هفته بهتر هم خواهیم شد.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به اینکه با جذب بازیکنان جدید اکنون توقعات از این تیم افزایش یافته و قادر به برآورده کردن آن هستند گفت: بازیکنانی که از آن به عنوان جوان استفاده کردیم در ادامه هم به ما کمک خواهند کرد. فاخر، آزادی، طاهران و ... به ما خیلی کمک کردند و در ادامه هم از آنها استفاده خواهیم کرد. مسلما تیم بهتری خواهیم شد و در این مساله شک ندارم و امیدوارم عملکرد بهتری داشته باشیم و هدف بزرگتری در سر داریم. طبعا با مشکلات پارسال و روندی که داریم نیاز به فرصت و زمان بیشتری داریم.

وی در پایان در خصوص برنامه‌های آتی تیمش برای جذب بازیکن گفت: ما هم برای جذب بازیکن داخلی و هم خارجی برنامه داریم و تا پایان هفته آینده به جمع بندی کاملی دست پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز