خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال بانوان؛ سالوت تنها میهمان پیروز هفته چهارم

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۰۶۰

هفته چهارم لیگ برتر بانوان روز پنج شنبه با سه دیدار پیگیری شد و تیم های ذوب آهن اصفهان، پیکان و سالوت تهران برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایلنا، هفته چهارم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (پنج شنبه) با سه دیدار در شهرهای تهران، اصفهان و تبریز پیگیری شد.

سالن ملت اصفهان میزبان نخستین مسابقه این هفته بود که تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف آبنوس تهران رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا به سومین برد خود دست یابد.

ذوبی ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 26 بر 24 و 25 بر 19 میهمان خود را شکست دادند و با سه برد و 9 امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماندند.

این مسابقه 85 دقیقه طول کشید و 220 تماشاگر داشت. همچنین تیم آبنونس در این دیدار به دلیل تاخیر در ورود به زمین یک کارت زرد از داور نخست دریافت کرد.

تیم پیکان نیز این هفته در خانه والیبال تهران میزبان بهنمیر مازندران بود و در سه ست متوالی با امتیاز مشابه 25 بر 19 نماینده مازندران را شکست داد تا همچنان در صدر جدول این رقابت ها بماند.

بهنمیر در دومین دیدار خود در این رقابت ها، نخستین شکست را تجربه کرد تا با یک برد و سه امتیاز در رتبه سوم جدول باقی بماند.

این دیدار یک ساعت و 25 دقیقه طول کشید و 200 تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت. شعبان خمسه مربی بهنمیر در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

سومین و آخرین مسابقه هفته چهارم دور رفت لیگ برتر بانوان در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد و شهرداری این شهر میزبان سالوت تهران بود.

تبریزی ها نیز در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 9 مغلوب میهمان خود شدند تا سالوت به دومین برد خود دست یابند و با شش امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گیرد.

این مسابقه 90 دقیقه طول کشید و 70 تماشاگر داشت. نماینده تهران این هفته استراحت داشت.

جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته چهارم به قرار زیر است:

  • پیکان تهران 4 برد و 12 امتیاز
  • ذوب آهن اصفهان 3 برد و 9 امتیاز
  • سالوت تهران 2 برد و 6 امتیاز
  • بهنمیر مازندران یک برد و 3 امتیاز
  • نماینده تهران یک برد و 3 امتیاز
  • آبنوس تهران بدون برد و امتیاز
  • شهرداری تبریز بدون برد و امتیاز
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز