خبرگزاری کار ایران

شکست ناپذیری پتروشیمی و ادامه صدرنشینی/ پیروزی سخت مهرام مقابل شهرداری گرگان

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۰۶۳

هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد و پتروشیمی با ادامه شکست ناپذیری در صدر جدول باقی ماند.

به گزارش ایلنا، در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال، مهرام در خانه میزبان شهرداری گرگان بود که در یک بازی حساس و نزدیک با نتیجه 75 بر 72 پیروز شد.

در این بازی شاگردان مصطفی هاشمی کوارتر اول را 17 بر 15 برنده شدند و کوارتر دوم 17 بر 17 به تساوی انجامید.کوارتر سوم اوج نمایش گرگانی ها بود و آنها توانستند با بازی بهتر از حریف صاحب نام خود 24 بر 18 پیش بیفتند.

10 دقیقه پایانی هم حساسیت زیادی داشت گرگانی ها با درخشش محمد شهریان امتیازهای خوبی را کسب کردند، اما در یک دقیقه پایانی مهرام با حرکتی که صدیقی داشت پیش افتاد و در پایان با حساب 75 بر 72 به سود مهرام به پایان رسید.

در سایر بازی‌ها  نفت آبادان در یک بازی راحت موفق شد  105 بر 57 رعد پدافند را شکست دهد و یس آل گرگان هم دانشگاه آزاد را 72 بر 61 از پیش رو برداشت تا تیم های تهرانی و گرگانی هرکدام صاحب یک برد و باخت شوند. در آخرین بازی هم نیروی زمینی به مصاف پتروشیمی صدرنشین رفت و با نتیجه 66 بر 77 مغلوب شد تا پتروشیمی با شکست ناپذیری در 15 دیدار همچنان در صدر جدول رده بندی باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز