خبرگزاری کار ایران

پیغام برانکو برای شفر؛ اگه می‌تونی منو بگیر

پرسپولیس 2 - 0 تراکتورسازی ؛ دست نیافتنی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۱۹۴

وینفرد شفر که بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان قعرنشین مدعی شده بود جایگاه پرسپولیس در صدر دست نیافتنی نیست، اکنون با این پیروزی شاگردان برانکو به نظر می‌رسد رسیدن به این هدف دورتر و دورتر شده است.

به گزارش ایلنا، در حساس ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی بود و در دیداری نه چندان دشوار توانست با گل های علی علیپور و کمال کامیابی نیا از سد حریف خود عبور کند.

شاگردان برانکو با این برد 40 امتیازی شدند و گام بلندی برای دفاع از قهرمانی خود در لیگ برتر برداشتند.

با لحظه به لحظه این دیدار با ما همراه باشید:

ورزشگاه آزادی         تعداد تماشاگر:70 هزار نفر

داور: بیژن حیدری                                 کمک داوران: رضا سخندان و حسن ظهیری

 

کارت زرد:  مهدی کیانی (30) تراکتورسازی

کارت قرمز: -

 

شرح گل ها :

پرسپولیس 1 - 0 تراکتورسازی (علی علیپور دقیقه 45): ارسال کرنر مسلمان به روی دروازه تراکتورسازی را علی علیپور با ضربه سر تماشایی خود به گل اول سرخپوشان تبدیل کزد.

پرسپولیس 2  - 0 تراکتورسازی ؛ دست نیافتنی‌ها

پرسپولیس 2 - 0 تراکتورسازی (کمال کامیابی نیا 78): حرکت خوب امیری و علیپور و پاس کاتبک برای کامیابی نیا، که ضربه غیرقابل مهار کامیابی نیا، گل دوم سرخپوشان را در پی داشت.

پرسپولیس 2  - 0 تراکتورسازی ؛ دست نیافتنی‌ها

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان( وحید امیری - 64)، فرشاد احمدزاده(بشار رسن -75)، گادوین منشا (سیامک نعمتی - 88) و علی علیپور

 

ترکیب تراکتورسازی:

فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی‌فر( قائم اسلامی خواه - 46)، احسان پهلوان، امید عالیشاه ( محمدرضا آزادی- 26)(محمد ابراهیمی -70) و فرزاد حاتمی

 

دقایق حساس:

دقیقه 12:حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس در پشت محوطه جریمه تراکتور با ضربه آرام و کم جون علیپور همراه شد که این توپ در اختیار گروسیان قرار گرفت.

دقیقه 19:سانتر خطرناک فرشاد احمدزاده از جناح چپ به روی دروازه تراکتور  بدون اینکه به بازیکنی برخورد کند به بیرون رفت.

دقیقه 23:ارسال دیدنی محمد انصاری با ضربه سر شیرجه ای منشا همراه شد که گروسیان به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 25:ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را مسلمان به روی دروازه ارسال کرد، دفع ناقص بازکنان تراکتور  باعث شد توپ در پشت محوطه جریمه به محمد انصاری برسد که شوت انصاری را باردیگر مدافع تراکتور برگشت داد.

دقیقه 38:ارسال کرنر حسین ماهینی با ضربه سرمنشا همراه شد که این توپ را گروسیان به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 39:سانتر محمد انصاری به تیر دوم را ماهینی با ضربه سر خود به سمت دروازه تراکتور زد که این توپ با برخورد به کناره دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 44: نفوذ سید جلال حسینی از سمت راست و پاس کاتتبک این بازیکن برای کامیابی نیا، که ضربه این بازیکن با برخورد به مدافع تراکتور به کرنر رفت.

دقیقه 56:اشتباه مدافعان پرسپولیس باعث شد توپ به فرزاد حاتمی برسد اما ضربه بی دقت مهاجم تراکتور از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 70: شوت از راه دور محسن ربیع خواه را گروسیان به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 82:ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را بشار رسن به سمت دروازه تراکتور زد که توپ با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 88:ارسال کرنر امیری با ضربه سر شجاع به منشا رسید و این بازیکن دروازه تراکتور را باز کرد اما پیش از این داور اعلام اوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز