خبرگزاری کار ایران

حاتمی: افتضاح بودیم/ شرمنده روی هواداران شدیم؛ کدام موقعیت را گل نکردم؟

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۲۴۷

مهاجم تراکتورسازی با سرمربی تیمش نظر یکسانی ندارد.

به گزارش ایلنا، فرزاد حاتمی مهاجم تیم تراکتورسازی پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه از نظر ما بازی خوبی نبود اما برای پرسپولیسی‌ها بازی خوب بود. ما افتضاح بازی کردیم. مصدومیت امید عالیشاه باعث شد تمرکز ما به هم بریزد. قبل از آن ما خیلی خوب بودیم اما تا وقتی عالیشاه بود خوب بودیم و زمانی که او بیرون رفت شرایط ما به هم خورد.مطمئنا تیمی که عقب بیفتد راحت‌تر می‌توان با او بازی کرد. ما بازی ضعیف‌تری را امروز ارائه کردیم.

حاتمی در مورد بازیکنان جدیدی که به تیم تراکتورسازی اضافه شدند و نتوانستند به این تیم کمک  کنند، گفت: این بازیکنان تازه آمده‌اند و تا بخواهند با تیم هماهنگ شوند زمان می‌برد. ما بازی با استقلال خوزستان سوار بازی بودیم و بازیکنان محک جدی نخوردند. مطمئن هستم این بازیکنان بهتر خواهند شد.

وی در پاسخ به این سؤال که یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اعلام کرده تیم تراکتورسازی نیاز به مهاجم دارد و نظر شما در این مورد چیست، گفت: آقا یحیی‌ درست می‌گوید ما نیاز به مهاجم داریم اما من کدام موقعیت گل را به گل تبدیل نکردم؟ موقعیت گلی نداشتیم ما اصلا امروز به سمت پرسپولیس ضربه نزدیم. نظر آقا یحیی محترم است اما وقتی موقعیت نداریم اگر مهاجم هم بگیریم به درد نمی‌خورد. 

مهاجم تیم تراکتورسازی در مورد بازی بعدی با تیم استقلال گفت: ما اینقدر در رختکن ناراحت بودیم که رویمان نمی‌شد به صورت بازیکنان نگاه کنیم وای به حال هواداران تیم تراکتورسازی. ما به این هواداران مدیون هستیم. آنها نتیجه می‌خواهند که ما را حمایت می‌کنند. انشاالله بازی بعدی با استقلال جبران کنیم و پاسخ محبت هواداران را بدهیم. نمی‌توانیم بگوییم شرمنده هواداران هستیم. این موضوع دیگر تکراری شده است. ما امروز افتضاح بازی کردیم وامیدوارم لایق پوشیدن پیراهن تراکتورسازی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز