خبرگزاری کار ایران

باید برابر صنعت نفت به تساوی می‎‌‌رسیدیم

دایی: بازیکنان ما توپ را از داخل محوطه به بیرون می‌زنند!

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۲۷۳

سرمربی سایپا تهران گفت: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و تا آخر مسابقه خوب بازی کردیم. اختلاف ما و صنعت نفت سه گل نبود و بازی در حالت عادلانه باید مساوی می‌شد.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از شکست شاگردانش برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و اگر پنالتی‌مان گل می‌شد، روند بازی خیلی تغییر می‌کرد. ما از موقعیت‌های مسلم‌مان نتوانستیم استفاده کنیم و همین مسئله باعث شد که در دقایق پایانی گل بخوریم.

او ادامه داد: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و تا آخر مسابقه خوب بازی کردیم. اختلاف ما و صنعت نفت سه گل نبود و بازی در حالت عادلانه باید مساوی می‌شد. گل دوم را هم روی اشتباه فردی که مرتکب شدیم و نتوانستیم توپ را خوب دفع کنیم، دریافت کردیم. بعد از گل دومی که دریافت کردیم خیلی موقعیت داشتیم و مشکلی که از ابتدای فصل ما را رنج می‌داد، در این بازی هم آزارمان داد.

سرمربی سایپا افزود: من نمی‌دانم چطور باید موقعیت گیر بازیکنان ما بیاید که توپ را تبدیل به گل کنند. لوسیانو پریرا آن‌طور به ما گل می‌زند، اما ما توپ را از داخل محوطه به بیرون می‌زنیم! از ابتدای فصل از مشکل گلزنی رنج می‌بریم و متأسفانه در نیم‌فصل هم نتوانستیم بازیکن خوب پیدا و جذب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز