خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر:

ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در تیم منتخب هفته

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۳۲۳

سرخابی‌ها چند نماینده در تیم منتخب هفته هفدهم داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام هشت دیدار در روزهای پنجشنبه و جمعه به پایان رسید و تیم‌ها با نتایجی که در این هفته کسب کردند تغییراتی در جدول رده‌بندی ایجاد کردند. در این میان برخی از بازیکنان توانستند با عملکرد خوب در ترکیب تیمشان و درخشش در دیدارهای این هفته در نتایج بازی‌ها تاثیرگذار باشند. در اینجا به معرفی برترین بازیکنان هفته هفدهم در قالب تیم منتخب پرداخته‌ایم:

دروازه‌بان: سید‌ حسین‌ حسینی (استقلال تهران)

گلر استقلال این روزها در اوج درخشش قراردارد و با بسته‌ نگه‌داشتن دروازه‌اش در دیدار با استقلال خوزستان موفق شد رکورد آرمناک پطروسیان را بزند و این فرصت را دارد تا در دیدار با تراکتورسازی از رکورد بیرانوند عبور کند.

 

مدافعان:

سیاوش یزدانی (سپاهان)

یکی از بازیکنان خوب سپاهان در روز درخشان این تیم بود و توانست با عملکرد خوب خودش در خط دفاعی، حملات پدیده را خنثی کند و در کلین‌شیت تیمش تاثیر گذار باشد و یک گل هم به ثمر رساند تا مزد بازی خوبش را بگیرد.

محمد نژادمهدی (ذوب آهن)

پیروزی با ارزش ذوبی‌ها در تبریز مقابل گسترش فولاد بدون عملکرد خوب خط دفاع این تیم ممکن نبود و نژادمهدی در این میان روز خوب و کم اشتباهی را سپری کرد.

وریا غفوری (استقلال تهران)

مدافع راست استقلال مزد بازی‌های خوب خودش را در هفته‌های اخیر با گلی که به استقلال خوزستان زد گرفت و در اکثر دقایق بازی هم از نفرات خوب و موثر تیمش بود.

مهدی رحیمی (سپاهان)

مدافع سپاهان توانست عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته باشد و در بسته ماندن در وازه این تیم نقش بسزایی ایفا کرد تا یک گزینه موثر دیگر به نفرات کرانچار در خط دفاع اضافه شود.

 

هافبک‌ها:

کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

در روزی که پرسپولیس دیدار سخت و پر برخوردی با تراکتورسازی داشت توانست با کنترل حریف مانع از موقعیت‌سازی شود و نقش کامیابی‌نیا در این میان اساسی بود. کمال گل دوم تیمش را هم به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند.

داریوش شجاعیان (استقلال تهران)

هافبک استقلال این روزها حسابی در اوج قرار دارد و این را در بازی با استقلال خوزستان هم حسابی نشان داد و با یک پاس گل در بازی با استقلال خوزستان در پیروزی تیمش موثر بود.

جلال علی‌محمدی (سپاهان)

آقای گل سپاهان در پیروزی پر گل تیمش هم توانست یکی از 4 گل را به ثمر برساند تا مثل همیشه مهره موثری برای تیمش باشد.

 

مهاجمان:

حسن بیت‌سعید (فولاد خوزستان)

بعد از یک نیم فصل ناکامی در استقلال به خوزستان بازگشت تا بار دیگر زیر نظر پورموسوی و اینبار در فوتبال بازی‌های خوبش را تکرار کند و پایش هم زود در این تیم به گل باز شد تا نشان دهد قصد دارد به روزهای اوج باز گردد.

یونس شاکری (مشکی‌پوشان)

مهاجم مشکی‌پوشان توانست با درخشش در دیدار با سپیدرود به نوار ناکامی‌های این تیم پایان دهد و 3 امتیاز شیرین و با ارزش برای رضا عنایتی بدست بیاورد.

علی علیپور (پرسپولیس)

آقای گل لیگ برتر مقابل تراکتورسازی هم موفق شد گلزنی کند و پاس گلی هم که به کامیابی‌نیا داد او را تبدیل به موثرترین بازیکن تیمش کرد تا زمینه پیروزی مهم این هفته سرخپوشان را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز