خبرگزاری کار ایران

راهکارهای احیای نفت را بررسی می‌کنیم

گلمحمدی: جهانیان ورزش ایران را به سخره گرفت؛ از زندان تماس می‌گرفت تا با رادیو صحبت کند!

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۳۷۷

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: جهانیان به دنبال مطرح شدن در رسانه‌هاست؛ ورزش کشور را سخره گرفته و یک روز با علی کریمی عکس یادگاری می‌گیرد و یک روز هم درخشان را سرمربی می‌کند.

رضا گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره معرفی شدن به عنوان سرمربی جدید نفت توسط حمیدرضا جهانیان گفت: این داستان‌ها کهنه است. جهانیان فردی متوهمی است و متاسفانه اشکال کار رسانه‌هاست که به افکار یک آدم فاقد صلاحیت دامن می‌زنند.

او ادامه داد: ایشان فردی هستند که به دنبال بزرگ شدن هستند و از داخل زندان تماس می‌گرفتند تا با رادیو صحبت کنند! این برای ورزش ما بد است و اسمش روی زبان‌ها افتاده؛ او از حسن نیت مجمع واگذاری باشگاه نفت سوءاستفاده کرد. جهانیان نه تنها سرمایه‌ای به باشگاه نفت اضافه نکرد بلکه به دنبال این بود تا سرمایه خودش را در این باشگاه اضافه کند.

مدیرکل وزارت ورزش و جوانان افزود: مجمع نفت ایشان را به ما معرفی کرده و در حال حاضر پروانه مالکیتش را تمدید نکردیم. به آنها گفتیم که فردی جدیدی را معرفی کنند و دو ماه از این زمان گذشته است. ایشان به دنبال مطرح شدن در رسانه‌هاست؛ ورزش کشور را سخره گرفته و یک روز با علی کریمی عکس یادگاری می‌گیرد و یک روز هم درخشان را سرمربی می‌کند. این اواخر هم حجازی را به عنوان سرمربی معرفی کرد.

گلمحمدی تصریح کرد: برای اینکه نمی‌توانست به تعهداتش عمل کند شروع به فرافکنی کرد و می‌گوید ما مانع فعالیت او هستیم. ما که دنبال دروغ‌گویی را گرفتیم مقصر شده‌ایم. آقای جهانیان از نظر ما هیچ سمتی در باشگاه نفت ندارند.

مدیرکل ورزش استان تهران درباره آینده این تیم عنوان کرد: امروز در سازمان لیگ جلسه داریم و پس از آن با مجمع وزارت نفت و وزیر ورزش جلسه دارم. آخرین راهکارهای احیای نفت را بررسی می‌کنیم. سعی ما بر این است که بازیکنان نفت در این تیم بمانند و کسی قراردادش را فسخ نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز