خبرگزاری کار ایران

طعنه مجدد آقای خاص به گواردیولا و منچسترسیتی

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۴۳۳

سرمربی منچستریونایتد بار دیگر به خریدهایی منچسترسیتی پرداخت و بودجه این باشگاه در نقل و انتقالات را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو که با منچستریونایتد 15 امیتاز از منچسترسیتی عقب است و در رده دوم جدول رده بندی لیگ انگلیس حضور دارد، در نشست خبری‌اش بار دیگر به خریدهای منچسترسیتی کنایه انداخت. مورینیو چند روز پیش گفته بود نمی‌تواند برای خرید 6 بازیکن 600 میلیون پوند هزینه کند. منچسترسیتی در تابستان 222 میلیون پوند را به خرید بنجامین مندی، کایل واکر، دنیلو، ادرسون، برناردو سیلوا و داگلاس لوئیز هزینه کرد. این در حالی است که ژوزه مورینیو تنها 165 میلیون پرداخت کرد.

او به سایت رسمی یونایتد گفت: شما فکر می‌کنید که باشگاه می‌تواند اکنون 600 میلیون پوند بدهد و شش بازیکن 100 میلیون پوندی را خریداری کند؟ باشگاه نمی‌تواند این کار را انجام دهد. نمی‌توانم انتظار باشم که این کار را انجام دهد، بنابراین مهم نیست؛ شما می‌توانید ببینید که چگونه نثل و انتقالات، به تیم‌های برتر تعلق دارد.

او ادامه داد: شما می‌دانید بدون توجه به اعتبار منچستر سیتی پپ گواردیولا، بازیکنان و کارکنان این باشگاه آنها اعتبار زیادی به امورشان می‌بخشند. پپ گواردیولا جوهارت و کلودیو براوو را داشت و آنها را دوست نداشت تا در نهایت ادرسون را خرید.

همچنین زابالتا و کولاروف در سیتی بودند و پپ دو بازیکن را جایگزین آنها نکرد بلکه سه بازیکن در این پست خرید. کایل واکر، بنجامین مندی و دنیلو. آیا می توانیم در همان زمان شش یا هفت بازیکن را خریداری کنیم؟ آیا می توانیم 600-700 میلیون پوند سرمایه گذاری کنیم؟ بنابراین، دشوار است. هیچ بازی عادلانه مالی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز