خبرگزاری کار ایران

تماشای بازی های روسیه در جام جهانی تنها 300 تومان!

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۷۶۴

روسیه سال 2018 میزبان جام جهانی است و آنها قصد دارند در این رقابت‌ها بسیار موفق ظاهر شوند.

به گزارش ایلنا، ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه از برنامه شرکت هواپیمایی آئروفلوت که می‌خواهد هواداران این تیم را برای تماشای بازی‌های فوتبال تنها با 5 روبل (300 تومان) جابه‌جا کند، استقبال کرد.

روسیه سال 2018 میزبان جام جهانی است و آنها قصد دارند در این رقابت‌ها بسیار موفق ظاهر شوند. ژنرال ویتالی ساولیوف، رییس هواپیمایی آئروفلوت روسیه این موضوع را پس از جلسه‌ای با پوتین تایید کرد و گفت هواداران برای سفرهایی که برای تماشای بازی‌های روسیه باید انجام دهند، در صورت استفاده از این خط هوایی، تنها 5 روبل پرداخت خواهند کرد.

او گفت: «ما می‌خواهیم در جام جهانی موفق باشیم. از هوادارانی که از شهری به شهر دیگر برای تماشای بازی‌های روسیه سفر می‌کنند، تنها 5 روبل دریافت خواهد شد.»

انتظار می‌رود که حدود 70 هزار بلیت هواپیما در این مدت به فروش برسد. ساولیوف ادامه داد: «اگر تیم ما در مراحل حذفی خوب پیش برود، این آمار افزایش خواهد یافت. هواداران ما باید خوشحال باشند.»

رقابت‌های جام جهانی در شهرهای مسکو، سن‌پترزبورگ، سوچی، کازان، سارانسک، کالینیگراد، ولگوگراد، روستوف، نیژنی نوگورود، یکاترینبرگ و سامارا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز