خبرگزاری کار ایران

باید بازی در ورزشگاه دیگری یا بدون تماشاگر برگزار می‌شد

قاضی‌پور: خیال استقلال راحت باشد، جواب اتفاقات بازی پرسپولیس را در مجلس خواهیم گرفت نه در زمین فوتبال

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۸۳۸

نماینده طرفدار باشگاه تراکتورسازی با انتقاد از اتفاقات رخ داده در جریان بازی با پرسپولیس به استقلالی‌ها اطمینان داد اتفاق تلخی در استادیوم یادگار نخواهد افتاد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در شرایطی با برتری دو گله شاگردان برانکو ایوانکوویچ خاتمه یافت که سکوها و طرفداران دو تیم جو متشنجی را پشت سر گذاشتند و شعارهای سر داده شده از سوی دو طرف روز سیاه فوتبال ایران را شکل داد.

نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایلنا در خصوص اتفاقات ورزشگاه آزادی در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: متاسفانه اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی ناراحتی هواداران تراکتورسازی و خصوصا مردم آذربایجان را به همراه داشته است. ما قطعا در اولین جلسه مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش بابت این اتفاق تذکر خواهیم داد تا با مسببان این اتفاق برخورد نماید. ما از قومیت مردم آذربایجان دفاع خواهیم کرد چون آذربایجان بال سنگین ایران است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: فدراسیون فوتبال می‌دانست این مسابقه حساس است اما آن را در روز شهادت خانم معصومه (س) و همچنین شب 9 دی برگزار کرد. آنها می‌دانستند که مردم قطعا در ورزشگاه شعار خواهند داد و می‌توانستند با کمی تدبیر بازی در ورزشگاه دیگری یا بدون تماشاگر برگزار کنند یا حداقل زمانی که بی‌احترامی‌ها شروع شد صدا وسیما بازی را قطع می‌کرد تا مردم صداها را نشنوند.

قاضی‌پور درباره اینکه استقلال این هفته به تبریز خواهد آمد و از سوی برخی هواداران تراکتورسازی تهدیدهایی مبنی بر جبران اتفاقات استادیوم آزادی شکل گرفته و بر این اساس چه تدابیری برای مسابقه انجام خواهد شد، گفت: ما با احترام کامل این مسابقه را در تبریز برگزار خواهیم کرد. کاری به استقلال نداریم و خیال آنها راحت باشد. جواب اتفاقات هفته بعد را در مجلس خواهیم گرفت نه در زمین فوتبال.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز