خبرگزاری کار ایران

وقتی واکنش‌های احساسی به تراکتورسازی ضربه می‌زند؛

امید عالیشاه در مسیر محسن بنگر

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۸۵۵

مهاجم تراکتورسازی در مسیر فصل گذشته محسن بنگر قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار دو تیم پرسپولیس - تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر که با پیروزی 2 بر صفر سرخپوشان تهرانی همراه بود مثل همیشه حاشیه‌های زیادی داشت که در برخی از موارد به متن آن می‌چربید و همچنان با گذشت دو روز از بازی در موردش بحث می‌شود.

یکی از این حواشی پر حرف و حدیث، مصدومیت و خروج امید عالیشاه در دقیقه 29 بازی از میدان بود که موجب خشم هواداران تراکتورسازی از مهاجم تیم‌شان شد و عده‌ای او را به تمارض و کم‌کاری مقابل تیم سابقش متهم کردند.

این حرف و حدیث‌ها در حالی مطرح می‌شود که عالیشاه انگیزه بالایی برای اثبات توانایی‌های خود به برانکو داشت که رابطه‌شان در اواخر دوران همکاری کمی تیره شده بود و این بازیکن در همان 30 دقیقه حضورش در زمین یکی از مهره‌های موثر تراکتورسازی بود و بارها با حرکاتش خط دفاع حریف را آزار داد.

در حال حاضر عده زیادی از هواداران تراکتورسازی نسبت به عملکرد عالیشاه خشمگین هستند و روندی علیه این بازیکن در پیش گرفته‌ شده است که ادامه یافتن آن باعث می‌شود حضور او در ترکیب تیم با چالش و مشکل همراه شود. اتفاقی که زیانش بیش از هر چیز به خود تراکتورسازی می‌رسد.

فصل گذشته در شرایط مشابه و هنگامی که تراکتورسازی با پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار داشت، محسن بنگر یکی از مقصران اصلی باخت 3 بر صفر تراکتورسازی لقب گرفت و رفتاری با این مدافع با تجربه صورت گرفت که دیگر نتوانست در ترکیب این تیم به میدان برود و در ادامه فصل فشار بازی‌ها و مصدومیت‌ها در خط دفاع باعث شد این تیم از نبود بنگر ضربه بخورد.

این اتفاقات در حالی رقم خورد که بررسی فیلم بازی بعد از خروج از هیاهوی آن دیدار نشان داد بنگر که اتفاقا با مصدومیت شدید و به زور آمپول به بازی با پرسپولیس رسیده بود، قصور چندانی روی گل‌های خورده تراکتورسازی نداشت.

حتی در ابتدای فصل و زمانی که تراکتورسازان بابت جدایی خالد شفیعی و مصدومیت طولانی مدت هادی محمدی در خط دفاع به مشکل خوردند و به دلیل محرومیت توانایی جذب بازیکن جدید نداشتند، بنگر می‌توانست کمک حال تراکتورسازی باشد ولی جو موجود علیه او مانع از بازگشتش شد تا در نیم فصل نخست این تیم در خط دفاع مشکل داشته باشد.

در حال حاضر هم عالیشاه با توجه به رفتن مهدی شریفی، یک مهره کلیدی برای تراکتورسازی خواهد بود که مدت‌ها با تمرینات سخت آمادگی خود را حفظ کرده و منتظر به میدان رفتن بود و جو سنگینی که علیه وی راه افتاده، تراکتورسازی را از یک مهره آماده و با انگیزه محروم خواهد کرد.

در شرایطی که تراکتورسازی از جام حذفی کنار رفته است، برای کسب سهمیه از راه لیگ برتر کار دشواری در پیش دارد و خودزنی‌های این چنینی فقط تیم را از رسیدن به هدف دور می‌کند و سود دیگری ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز