خبرگزاری کار ایران

اردوی تیم ملی پارا اسکی از ۱۵ دی ماه در دیزین آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۸۶۰

اردوی آمادگی تیم ملی پارا اسکی جهت حضور در مسابقات کاپ آسیا از ۱۵ دی تا هشتم بهمن ماه در پیست بین المللی دیزین برگزار می شود.

به گزارش ایلنا اردوی آمادگی تیم ملی پارا اسکی جهت حضور در مسابقات کاپ آسیا از ۱۵ دی تا هشتم بهمن ماه در پیست بین المللی دیزین برگزار می شود.
رئیس انجمن پارا اسکی با اعلام این خبر گفت: اردوی آمادگی تیم ملی پارا اسکی با حضور ۱۰ ورزشکار در رشته آلپاین و شش نفر در اسکی اسنوبرد به منظور شرکت در مسابقات کاپ آسیا از ۱۵ دی ماه تا ۸ بهمن ماه در پیست بین المللی دیزین برگزار می شود.
عیسی ساوه شمشکی افزود: مسابقات کاپ آسیا از ۹ تا ۱۷ بهمن ماه به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد. اردوهای آمادگی ملی پوشان پارا اسکی آلپاین تحت نظر صادق و معصومه کلهر و اردوهای پارا اسکی اسنوبرد تحت نظر رحمت الله مقدید و مهدی سولقانی انجام خواهد شد.
وی درباره اردوهای آمادگی تیم ملی پارا اسکی صحرانوردی اظهار داشت: اردوهای این تیم نیز در پیست های دیزین و دربندسر درحال برگزاری است و تا ۲۰ دی ماه ادامه دارد. این تیم ۲۰ دی ماه در مسابقات بین المللی آلمان شرکت خواهد کرد.
تیم های ملی پارا اسکی برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ آماده می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز