خبرگزاری کار ایران

ادون حسنی: با سفارش بولکو و جواهیرسوکای به سپاهان آمدم/ ترجیح می‌دهم در زمین حرف‌هایم را بزنم

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۹۲۵

هافبک جدید سپاهان از پیوستن به این تیم می‌گوید.

به گزارش ایلنا، ادون حسنی، هافبک آلبانیایی جدید سپاهان که به تازگی قراردادش را رسماً با این باشگاه ثبت کرده است در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه در مورد احساسش از حضور در این تیم اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به تیم بزرگی مثل سپاهان پیوستم و امیدوارم بتوانم برای تیمم مفید باشم و بازی‌های خوبی انجام دهم و علاوه بر آن امیدوارم سپاهان نتایج خوبی در ادامه راه کسب کند و از جایگاهی که دارد و از آن آزرده است به رتبه بهتری دست پیدا کند.

وی در مورد دلیل انتخاب سپاهان عنوان کرد: من می‌دانم سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است و اطلاعات خوبی از اروین بولکو و جواهیرسوکای در مورد این تیم گرفتم و نظرات آنها تاثیر زیادی داشت که سپاهان را انتخاب کنم. این دو نفر بازی‌های خوبی در سپاهان انجام دادند و بخشی از تاریخ و موفقیت باشگاه هستند و من هم تلاش می‌کنم خاطرات خوب آنها را تکرار کنم.

هافبک آلبانیایی سپاهان در پایان با درخواست از هواداران این تیم گفت: از هواداران خواهش می‌کنم در مسیر سختی که داریم ما را تنها نگذاشته و به کمک تیم ما بیایند و باعث شوند با روحیه بهتری در زمین حاضر شویم. جا دارد از مدیرعامل و سرمربی هم تشکر کنم که باعث حضور من در اینجا شدند و باقی صحبت‌ها را ترجیح می‌دهم در زمین انجام دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز