خبرگزاری کار ایران

با بهترین تیم دهه اخیر ایران بازی داریم

هومن افاضلی: تنها برنامه ما ماندن نفت در لیگ برتر است/ باید با حقدوست و آل‌کثیر صحبت کنم

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۲۹۱

سرمربی جدید نفت از در اختیار گرفتن هدایت این تیم و چالش‌های پیش‌رو صحبت کرد.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پذیرش هدایت نفت تهران اظهار داشت: روز گذشته طبق اعلام باشگاه 3 گزینه برای هدایت تیم داشتند که با هر 3 نفر ما صحبت شده بود و گفته بودند امروز قرار است نتیجه نهایی اعلام شود. صبح امروز از طریق رسانه‌ها متوجه شدم این مسئولیت به من واگذار شده و پس از آن جلسه‌ای با مدیران داشتیم و صحبت‌های اولیه انجام شد تا کارمان را از امروز شروع کنیم و امروز اولین جلسه تمرینی تیم در پیش خواهد بود.

وی در مورد مدت همکاری با نفت و برنامه‌ای که برای این تیم دارد گفت: فعلاً همکاری ما تا پایان فصل است و هدفی هم که داریم حفظ نفت در لیگ برتر است و در پایان فصل اگر موفق شدیم به این مهم دست پیدا کنیم برای ادامه همکاری صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر هدف ما نگه‌داشتن نفت در لیگ برتر است.

سرمربی نفت تهران در مورد مشکلات این تیم عنوان کرد: مشکلات زیادی در این تیم وجود دارد که ریشه آن مدیریتی بوده است و این امیدواری وجود دارد که با آمدن کادر جدید این مشکلات مرتفع شود. 70 درصد قدرت یک باشگاه از مدیریت آن سرچمشه می‌گیرد که این مشکلات در گذشته ایجاد شده و نفت هم یک روزه به این شرایط دچار نشده که یک روزه قابل برطرف شدن باشد و کار سخت و طولانی نیاز دارد که ما هم برای همین اینجا هستیم.

افاضلی در مورد کادرفنی و دستیارانش گفت: در این مورد باید با مدیران باشگاه صحبت کنم و نفراتی مد نظرم هست که پس از توافق با مدیران معرفی می‌شوند و تا پیش از جلسه تمرینی بعد از ظهر امروز آنها معرفی خواهند شد.

وی در رابطه با جدایی چند بازیکن مثل حق‌دوست و آل‌کثیر خاطر نشان کرد: شنیده‌ام چند بازیکن قصد جدایی دارند ولی من تازه چند ساعت است که هدایت تیم را بر عهده گرفتم و باید با این بازیکنان صحبت کنم و ببینم می‌شود روی آنها برای ادامه کار حساب کرد یا نه. فعلاً در این مورد زود است بخواهم اظهار نظری داشته باشم.

سرمربی نفت تهران در مورد فعالیت‌های نقل و انتقالاتی تیمش هم گفت: قطعاً نیاز به تقویت داریم ولی بازیکنانی که می‌توانیم جذب کنیم محدود هستند و طبق قانون تنها 6 بازیکن جذب تیم می‌شوند. باید ببینیم چه بازیکنانی قصد دارند جدا شوند و بر اساس آن فهرست ورودی تنظیم می‌کنیم و تحویل باشگاه می‌دهیم. این تغییرات قطعاً تا بازی با پرسپولیس انجام نخواهد شد و در اولین دیدار بدون تغییر به میدان خواهیم رفت.

افاضلی در مورد دیدار با پرسپولیس در اولین گام هدایت نفت تصریح کرد: پرسپولیس بهترین تیم دهه اخیر فوتبال ما محسوب می‌شود و بهترین سرمربی لیگ را هم در اختیار دارد و کار خیلی دشواری مقابل آنها داریم ولی ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و به میدان می‌رویم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا پتانسیل ماندن در لیگ برتر را در نفت می‌بیند یا نه گفت: قطعاً اگر این پتانسیل را نمی‌دیدم هدات نفت را بر عهده نمی‌گرفتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز