خبرگزاری کار ایران

در جریان بازی اصلا حواسم به آن اتفاق نبود

جباروف: با استقلال نیستم ولی برای‌شان آرزوی موفقیت دارم/ سنم زیاد نیست/ از بازیکن استقلال خوزستان عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۳۹۶

سرور جباروف هافبک ازبکستانی استقلال از پیروزی‌های این تیم در لیگ برتر رضایت دارد.

سرور جباروف که ستاره این روزهای ترکیب استقلال لقب گرفته در جدال با استقلال خوزستان یک حاشیه بزرگ رقم زد و در بطن حاشیه و درگیری با بازیکنان حریف قرار داشت. او که اکنون با هجمه‌ای بزرگ برای محرومیتش بعد از حرکت غیرورزشی‌اش مواجه شده از روند کنونی آّبی‌پوشان ابراز رضایت می‌کند و امیدوار است به رده‌های بالای جدول صعود کنند.

با گذشت چند روز از پیروزی مقابل استقلال‌خوزستان صحبت کن.

برد خوبی بود. بازی در خوزستان سخت است آن هم مقابل هواداران خونگرم اهوازی که به شدت به تیم خود علاقه دارند. بازیکنان توانستند قدر موقعیت‌ها را دانسته و سه گل خوب به ثمر برسانند. البته نکته مهم این است که این موفقیت‌ها باید تداوم داشته باشد.

 

هر روز دارید اختلاف‌تان را با صدر جدول کم می‌کنید.

ما در نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم. در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم و در خیلی از بازی‌های دیگر هم توپ‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شد. اما چند هفته‌ای است که همه چیز بر وفق مراد است و توانسته‌ایم بردهای پی در پی خوبی را کسب کنیم. مطمئن باشید هر هفته تلاش می‌کنیم از غفلت حریفان برای رسیدن به صدر جدول استفاده کنیم.

 

در این دیدار در یک صحنه با لگد به بازیکن حریف ضربه زدی.

من بعد از بازی فیلم آن صحنه را دیدم. در جریان بازی اصلا حواسم به آن اتفاق نبود. تاکنون مساله‌ای نبوده که من بخواهم بی‌اخلاقی و یا بی‌احترامی به کسی بکنم. از همین جا هم اعلام می‌کنم اگر باعث ناراحتی کسی شده‌ام از او معذرت خواهی می‌کنم.

 

در بازی بعدی به دلیل سه‌کارته بودن محروم هستی.

خیلی دوست داشتم مقابل تراکتورسازی بازی کنم چون آنها در نیم فصل دوم تیم بهتری شده‌اند و نتایج خوبی هم کسب کرده‌اند. اما قسمت این است که در این بازی نباشم. از راه دور برای موفقیت تیم دعا می‌کنم.

 

در بازی رفت تک‌گل استقلال را زدی.

آن گل را خیلی دوست دارم چون روی یک شوت از راه دور بود و کلا به شوت زدن علاقه دارم. کاش می‌شد بازهم از این موقعیت‌ها نصیبم شود و گلزنی کنم.

 

 کریسمس روز گذشته بود. چه خاطره‌ای از کریسمس داری؟

برای ما کریسمس مانند عید نوروز شماست. همه دور هم جمع می‌شویم و این روز را جشن می‌گیریم. از باشگاه استقلال هم تشکر می‌کنم که با مرخصی من موافقت کرد. امسال کریسمس دعا می‌کنم علاوه بر افتادن اتفاقات خوب، استقلال هم در کسب نتایج خوب موفق ظاهر شود. مثل شما ما هم به فرزندان‌مان هدیه می‌دهیم و دل آنها را شاد می‌کنیم.

 

طبق اعلام سایت معتبر Football tribe به عنوان بیستمین بازیکن سال آسیا انتخاب شدی.

واقعا سورپرایز شدم. کلی پیام تبریک برایم ارسال شد. این موضوع انگیزه‌ام را بیشتر کرد و شاید چند سال دیگر هم فوتبال بازی کنم.

 

خیلی‌ها در این سن موفقیت‌های تو را ندارند.

سنم آنقدرها هم که می‌گویید زیاد نیست (خنده). سن فقط یک عدد است و تا زمانی که بدنم اجازه می‌دهد فوتبال بازی می‌کنم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز