خبرگزاری کار ایران

توضیح سرپرست پرسپولیس درباره شکایت تراکتور و حضور در کمیته انضباطی

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۴۷۹

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درمورد اتفاقات بازی با تراکتورسازی اظهارداشت: امروز در این جلسه ما دفاعیات خود را مطرح کردیم. همه باید دست به دست هم بدهیم از فدراسیون تا باشگاه‌ها و هواداران تا شرایط فرهنگی فوتبال مناسب‌تر شود. خوشحالیم که پرسپولیس صدرنشین جدول است و تیم ما روی نوار برد قرار دارد. بحث‌های داخل ورزشگاه را نباید به بیرون ورزشگاه منتقل کرد، شعارهایی در ورزشگاه داده شده اما باید قبول کنیم که این شرایط خوب نیست و باید تلاش کنیم تا اتفاقات خوبی رخ بدهد.

وی افزود: تنها خواهشی که دارم این است که اجازه بدهند کمیته مستقل انضباطی خودش در مورد این پرونده بررسی و رأی صادر کند. متأسفانه برخی با اظهار نظرها در رادیو، تلویزیون می‌خواهند شرایط را تحت تأثیر قرار بدهند آن هم در حالیکه این مسائل به آقایان خیلی ربطی ندارد، ما بهترین و با شرف‌ترین هواداران را داریم بخصوص هواداران پرسپولیس که همیشه یار و یاور تیم بودند  و امیدوارم با حمایت آنها دوباره در پایان فصل قهرمانی را مثل فصل گذشته جشن بگیریم.

پیروانی در مورد اینکه لیدرهای پرسپولیس با باشگاه هماهنگ بوده‌اند که این اتفاقات رخ ندهد، گفت: لیدرها به تنهایی نمی‌توانند به مسائل فرهنگی کمک کنند، با کمک ۱۰ یا ۵۰ لیدر اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد، باید همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا ورزشگاه مکانی امن شود. اگر شعار ما این است که خانواده‌ها به ورزشگاه راه پیدا کنند باید جو ورزشگاه تغییر کند و بهتر شود. به عنوان یک شخص فوتبالی باید بگویم باید تفاهم و یکدلی داشته باشیم تا روی سکوها هم مثل درون زمین این تفاهم و یکدلی ایجاد شود.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه دلایل شما قانع‌کننده بود تا پرسپولیس از تماشاگر محروم نشود، اظهارداشت: دلایل ما به طور محکم، منطقی و اخلاقی دلایل خودمان را ارائه کردیم، تا امروز هم در رسانه‌ها صحبتی انجام ندادیم که آن هم به احترام هواداران فوتبال بود، خواهش می‌کنم از این به بعد هم همه سکوت کنند تا کمیته انضباطی که کمیته مستقل است رأی خود را بدهد، امیدوارم اتفاقی بیوفتد که تیم ما ضرر نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز