خبرگزاری کار ایران

مطهری در 3 راهی تهران، اصفهان، تبریز

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۴۹۹

مهاجم سابق پارس جم سه پیشنهاد خوب لیگ برتری دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ارسلان مطهری، مهاجم سابق پارس جم که نیم فصل نخست لیگ برتر در این تیم حضور داشت، به تازگی با فسخ قراردادش بازیکن آزاد محسوب شده و به همین دلیل با چند پیشنهاد لیگ برتری مواجه شده است.

جدی‌ترین پیشنهاد مطهری از سایپا است و دایی که در نفت تهران با این بازیکن همکاری داشته تمایل زیادی به استفاده دوباره از او در سایپا دارد و همین موضوع شانس سایپا برای به خدمت گرفتن این بازیکن را زیاد می‌کند.

از طرفی ذوب‌آهن هم برای تقویت خط حمله خود نیاز به یک مهاجم دارد که آخرین گزینه آنها تا این لحظه مطهری است. پیشنهاد مطهری برای رفتن به اصفهان به دستش رسیده ولی هنوز پاسخی به آن نداده است.

تیم دیگری که خواهان این مهاجم است، تراکتورسازی تبریز است که به گفته یحیی گل‌محمدی نیاز به مهاجم گلزن دارد و به همین منظور به او پیشهاد همکاری داده است. با توجه به اوضاع آشفته تراکتورسازی این انتقال کم احتمال‌تر از دو گزینه دیگر به نظر می‌رسد مگر اینکه مبلغ پیشنهادی مطهری را برای رفتن به تبریز وسوسه کند.

در هر صورت این روزها سیل پیشنهادات به سمت مهاجم جدا شده پارس جم سرازیر شده و باید دید با کدام گزینه به توافق می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز