خبرگزاری کار ایران

پیروانی: به احترام هواداران پرسپولیس تا این لحظه سکوت کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۵۴۳

سرپرست پرسپولیس در مورد جلسه کمیته انضباطی به منظور رسیدگی به مسائل دیدار روز جمعه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی در پایان جلسه رسیدگی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در کمیته انضباطی فدراسیون که عصر امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: با گرشاسبی در جلسه صحبت‌های‌مان را انجام داده و از حق باشگاه مردمی پرسپولیس دفاع کردیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: باشگاه پرسپولیس تمام اتفاقاتی که در جریان دیدار با تراکتورسازی را رخ داد محکوم می‌کند و امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا محیط ورزشگاه‌ها دیگر شاهد این اتفاقات نباشد. باید همه کار فرهنگی انجام دهند. همه آنهایی که مسئولیت فرهنگی دارند باید در این زمینه کار کنند تا شاهد کمترین اتفاقات حاشیه‌ای در ورزشگاه‌ها باشیم. 

پیروانی با تاکید بر اینکه پرسپولیس با قدرت در صدر جدول قرار دارد، خاطرنشان کرد: شرایط خیلی خوبی داریم و از لحاظ نتیجه‌گیری خیلی خوب عمل کردیم اما امیدواریم مسائل داخل استادیوم را یکسری به بیرون ربط ندهند. به هر حال در ورزشگاه هواداران دو تیم با یکدیگر کری دارند و طبیعی است که در محیط‌های ورزشی شعارهایی سر داده شود اما دلیل نمی‌شود یکسری از دوستان که اصلا ربطی به قضایا ندارند در صداوسیما و تلویزیون به خودشان اجازه دهند اظهارنظر کنند. در واقع ما این اجازه را به آنهایی که دنبال موج‌سواری هستند نخواهیم داد، آنها صبر کنند تا کمیته انصباطی تصمیم بگیرند. تاکید می‌کنم که باشگاه پرسپولیس اتفاقات ناپسند را محکوم می‌کند اما در کنار این مسئله ما باشرف‌ترین هواداران را داریم. 

وی در پاسخ به اینکه باشگاه پرسپولیس چرا از طریق لیدرهایش برای جلوگیری از اتفاقات حاشیه‌ای اقدام نمی‌کند، عنوان کرد: لیدرها به تنهایی نمی‌توانند کاری انجام دهند. آنها افراد زحمت‌کشی هستند اما با 10، 20 و حتی 50 لیدرت نمی‌شود کار فرهنگی کرد بلکه همه باید دست به دست هم دهیم تا محیط ورزشگاه‌ها پاک شود. اگر شعار می‌دهیم خانواده‌ها باید به ورزشگاه بیایند باید قبل از آن شرایط را فراهم کنیم. امیدوارم این اتفاقات باعث شود همدلی و یکدلی‌ها بیشتر شود، این مسئله در میادین بازی‌ها وجود دارد و باید سعی کنیم سکوها هم همین شرایط را پیدا کند. 

پیروانی در واکنش به این موضوع که آیا توانستید با دلایل‌تان به مسئولان، کمیه انضباطی را قانع کنید تا پرسپولیس از بازی خانگی محروم نشود، گفت: بله ما اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاد را محکوم و خیلی منطقی و محکم از حق باشگاه نیز دفاع کردیم. به احترام هواداران در چند روز اخیر سکوت کردیم و حرفی نزدیم اما امروز به حق از باشگاه در این کمیته دفاعیات خود را ارائه دادیم و تا زمانی که رایی صادر نشده اعلام نظر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز