خبرگزاری کار ایران

واکنش کونته به شایعه جذب کیه لینی

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۹۶۵

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد شایعات انتقال کیه لینی به چلسی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، آبی های لندن در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف و یک بازی کمتر نسبت به یونایتد در رتبه سوم قرار دارند و امیدوارند با برتری در دربی لندن دوباره به رده دوم جدول بازگردند.

کونته گفت: "در برنامه ریزی های من حضور همه بازیکنان اهمیت زیادی دارد و با توجه به استفاده زیاد از سیستم چرخشی، نتایج چلسی خوب بوده و این بدان معناست که بازیکنان من عملکرد خوبی داشته اند.

هدف من این است که همه بازیکنانم در اوج قرار داشته باشند، زیرا حالا در نیم فصل دوم هستیم و موفقیت یا ناکامی در این مقطع رقم می خورد. در این مقطع ما باید همه تمرکز خود را روی دیدار دشوار فردای خودمان برابر آرسنال قرار دهیم و باید راه حل مناسبی برای حفظ تمرکز در این دیدار بیابیم.

هنگامی که شما در برابر آرسنال بازی می کنید همه بازی ها بسیار مهم هستند و دیدار فردا برای لیگ اهمیت زیادی دارد. مطمئنا ما می خواهیم بهترین عملکرد خود را ارائه داده و 3 امتیاز را به دست آوریم تا هواداران خود را راضی کنیم."

کونته همچنین در مورد اخبار جذب کیه لینی گفت: "کیه لینی قصد دارد فوتبال خود را در یوونتوس به پایان برساند و این بهترین تصمیم برای اوست."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز