خبرگزاری کار ایران

قاتل پرسپولیس و رقبای مراکشی ایران، نامزد برترین بازیکن سال آفریقا

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۹۹۰

در نخستین روز از سال میلادی جدید رسانه‌های عرب زبان اقدام به انتشار فهرست 10 بازیکن برتر فوتبال جهان عرب در سال 2017 میلادی کردند که این نفرات در نظرسنجی از روزنامه نگاران فعال در کشورهای عربی انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، در صدر این فهرست طبق روال طبیعی محمد صلاح ستاره تیم ملی مصر قرار دارد که با 582 امتیاز و با اختلاف فاحش به‌عنوان بهترین بازیکن جهان عرب در سال 2017 انتخاب شد تا همچنان روزهای رویایی را در فوتبال خود تجربه کند؛ ستاره لیورپول که طرفداران مصر به او دل بسته‌اند تا جام جهانی به یادماندنی را تجربه کنند.

بعد از این بازیکن مصری زوج خط حمله تیم ملی سوریه جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. عمرالخریبین ستاره سوری و مرد سال آسیا در سال 2017 با 198 امتیاز و عمرالسوما مهاجم گلزن سوری باشگاه الاهلی با 144 امتیاز موفق به ایستادن در رده دوم و سوم برترین بازیکنان عرب سال شدند؛ دو بازیکنی که در لیگ عربستان شاغل بوده و با قراردادهای نجومی برای دو تیم پرطرفدار این کشور توپ می‌زنند.

نکته جالب در فهرست 10 بازیکن برتر سال 2017 جهان عرب حضور دو ستاره تیم ملی مراکش نخستین رقیب ایران در جام جهانی 2018 روسیه است. کریم الاحمدی از فاینورد هلند با 56 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته، ضمن اینکه اشرف افراقی از باشگاه الوداد کازابلانکا نیز با 50 امتیاز در جایگاه ششم برترین بازیکنان دنیای عرب ایستاد. دو بازیکنی که پیش بینی می‌شود جزو پدیده‌های مراکش در جام جهانی 2018 روسیه باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز