خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: داورها مراقب بازیکنان باشند

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۰۰۶

پپ گواردیولا انتظار دارد که الکسیس سانچس زمستان در آرسنال بماند. این در حالی است که گابریل ژسوس، مهاجم منچسترسیتی به دلیل مصدومیت تا دو ماه از میادین دور خواهد بود و گفته می‌شد سیتی برای جانشینی او چشم به سانچس دوخته است.

به گزارش ایلنا، این ستاره اهل شیلی وارد شش ماه پایانی قراردادش می‌شود و در ابتدای فصل گفته می‌شد راهی منچسترسیتی خواهد شد. او در آستانه این انتقال بود اما به دلیل آنکه آرسنال نتوانست جانشین او را بخرد، انتقالش منتفی شد. سانچس از اینکه انتقالش انجام نشده ناراحت است اما شایعات حاکی از آن است که دو طرف سرانجام به هم خواهند رسید؛ یا در ژانویه یا در انتهای فصل.

ژسوس اخیرا مصدوم شده و گواردیولا می‌گوید او احتمالا دو ماه نمی‌تواند بازی کند. از مربی سابق بارسلونا سوال شد که آیا چشم به خرید سانچس دارد یا نه و او گفت فکر نمی‌کند سانچس به ‌زودی از آرسنال برود: «نمی‌دانم. او بازیکن آرسنال است و فکر می‌کنم فعلا در این تیم می‌ماند. ما جلساتی داخلی خواهیم داشت و بررسی خواهیم کرد که بهترین کار چیست اما او بازیکن آرسنال است و به نظرم در این تیم می‌ماند.»

هرچند که تساوی با کریستال پالاس به روند 18 پیروزی پیاپی سیتی پایان بخشید اما آنها همچنان شکست‌ نخورده ماندند. با این حال گواردیولا گفته که آنها برخلاف تیم آرسنال فصل 4-2003، شکست‌ناپذیر نخواهند بود: «من قسم می‌خورم. این اتفاق نخواهد افتاد. شاید آرسن ونگر نگران شکست نخوردن ما باشد اما من به او هم گفته‌ام که این رکورد متعلق به اوست. 2004 برای اوست. اوضاع امروز با 2004 خیلی فرق می‌کند. تیم‌ها خیلی قوی‌تر شده‌اند و از نظر فیزیکی بهتر شده‌اند، و رقابت‌های زیادی هم داریم که بازی‌های زیادی باید در آنها انجام دهیم. شکست‌ناپذیری اتفاق نخواهد افتاد.»

گواردیولا همچنین می‌گوید که از بازیکنان باید بیشتر مراقبت شود. کوین ده‌بروین هم در بازی با پالاس مصدوم شد. پس از آنکه ادرسون در آخرین لحظات بازی، پنالتی پالاس را مهار کرد، جیسون پانچئون از این تیم تکل بدی روی پای ده‌بروین زد و باعث شد این بازیکن زمین را روی برانکارد ترک کند. پای راست او را آتل گرفتند.

کمی بعد، ده‌بروین به کمک پزشکان سیتی وارد رختکن شد. گواردیولا می‌گوید باید چنین خطاهای عامدانه‌ای با جریمه‌های سنگینی روبه‌رو شوند. او می‌گوید: «اتحادیه فوتبال می‌داند چه کار باید بکند. آنها باید از بازیکنان مراقبت کنند. از داوران خواهش می‌کنم که از بازیکنان مراقبت کنند. ما مقابل تاتنهام و نیوکاسل خوش‌اقبال بودیم. امروز این اتفاق نیفتاد. داوران باید کاری کنند. ما می‌دانیم که فوتبال در انگلیس چقدر فیزیکی است اما تیم‌های دیگر هم از نبود بازیکنان بزرگشان رنج می‌برند.»

تیم گواردیولا با وجود تساوی مقابل پالاس، در این فصل لیگ برتر 21 بازی است که شکست نخورده. آنها با فاصله بسیاری در صدر جدول قرار دارند و به اعتقاد بسیاری، بخت اول قهرمانی به شمار می‌روند. هرچند سیتی در بازی با پالاس نزدیک بود ببازد و در نهایت با خوش‌شانسی به مساوی رسید، گواردیولا از تیمش با وجود لغزش اخیر دفاع کرده و گفته: «هجده برد پیاپی طبیعی نیست و انگار غیر واقعی است اما بازی بعدی آسان نیست. بازی‌های زیادی داریم که باید انجام دهیم. اینکه در چهار رقابت حاضر باشیم و همیشه در سطحی بالا بازی کنیم محال است. البته که نمی‌توانیم همه بازی‌ها را ببریم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز