خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس میزبان بود و باید بابت اتفاقات ورزشگاه آزادی پاسخگو باشد

سعید عباسی: آجورلو بدون اطلاع هیات مدیره قرارداد کادرفنی را کم کرد/ گل‌محمدی در سخت‌ترین شرایط در تراکتورسازی کار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۲۱۳

عضو هیات مدیره تراکتورسازی نسبت به شرایط این باشگاه و اتفاقات بازی با پرسپولیس صحبت کرد.

سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: پیش از این جلسات هیات مدیره خیلی دیر به دیر و با فاصله برگزار می‌شد و هیات مدیره به ندرت در جریان امور باشگاه قرار می‌گرفت ولی قرار بر این شده است که از این به بعد در ماه 2 جلسه برگزار شود و در مورد موارد مختلف صحبت شود. در نشست اخیری هم که برگزار شد صحبت‌ها پیرامون مسائل مالی باشگاه بود. در مورد خروجی جلسه و مفاد آن چون قرار شده خود آجورلو سخنگوی هیات مدیره باشد بهتر است خود او صحبت کند.

وی با اشاره به اتفاقات دیدار تراکتورسازی مقابل پرسپولیس و حواشی ایجاد شده گفت: اتفاقات ناخوشایندی در ورزشگاه رخ داد که زیبنده ورزش و محیط ورزشی نیست و آجورلو هم رسماً موضع باشگاه و اعتراضش را به صورت مکتوب رسانه‌ای کرد. متاسفانه فضای ورزش نباید به سمت مسائلی برود که با روحیه و ماهیت آن سازگار نیست.

عضو هیات مدیره تراکتورسازی در مورد شعارهایی با استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس داده شد گفت: وقتی آبی گل‌آلود می‌شود فرصتی پیش می‌آید عده‌ای از این فضا سو استفاده کنند و مشکل از جاییست که بستر این سو استفاده فراهم می‌شود. این افراد تعداد انگشت‌شماری هستند که اصلاً بعید می‌دانم طرفدار فوتبال باشند. فوتبال و ورزش برای دوستی ایجاد شده است و این الفاظ دشمنی آفرین و تفرقه‌افکنانه در آن مورد تایید هیچکس نیست.

عباسی با اشاره به حکم کمیته انضباطی و محروم شدن تماشاگران پرسپولیس عنوان کرد: معمولاً مسئولیت اتفاقات این چنینی بر عهده میزبان بازی است و میزبانی این دیدار هم بر عهده باشگاه پرسپولیس بود و باید بابت آن پاسخگو باشد. در مورد رای کمیته انضباطی نظر خاصی ندارم و حتماً بررسی‌های لازم صورت گرفته و حکم صادر شده است.

وی در مورد کسر 20 درصد از قرارداد گل‌محمدی توسط مدیریت باشگاه گفت: موارد این چنینی از سوی مدیرعامل باشگاه تصمیم‌گیری می‌شود ولی معمولاً باید به اطلاع هیات مدیره برسد و موضوع آن مطرح شود ولی این اتفاق نیفتاده و هیات مدیره در جریان کسر قرارداد کادرفنی قرار نگرفته است. در جلسه بعدی هیات مدیره در مورد آن صحبت خوهیم کرد و در حال حاضر نمی‌توانم نظری بدهم.

عضو هیات مدیره تراکتورسازی با اشاره به عملکرد گل‌محمدی در تراکتورسازی خاطرنشان کرد: گل‌محمدی مربی بزرگی است و کارنامه‌اش در فوتبال مشخص است. متاسفانه محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی شرایط بدی در تیم به وجود آورد که با کار کادرفنی با جوانان تا حد زیادی مشکلات برطرف شد و در حال حاضر همینقدر می‌توانم نظر بدهم و در پایان کار کادرفنی بهتر می‌توان قضاوت داشت.

عباسی در مورد اینکه گفته می‌شود بازی با استقلال آخرین فرصت کادرفنی است گفت: هیچ اولتیماتوم مکتوبی به کادرفنی ارائه نشده است و تا موضوعی رسماً مطرح نشود در حد شنیده و گمانه‌زنی است و خیلی نمی‌توان به آن استناد کرد.

وی در پایان در مورد اینکه چه تدابیری اندیشیده شده که در بازی با استقلال تنش روی سکوها ایجاد نشود گفت: این مسائل مدیریتی است و در حوزه اختیارات مدیرعامل و باید آجورلو در مورد آن توضیح دهد که چه تدابیری برای آرامش سکوها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز