خبرگزاری کار ایران

باید از این نتیجه راضی باشیم

کرانچار: پارس جنوبی امروز یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۵۸۸

سرمربی سپاهان معتقد است نتیجه تساوی مقابل پارس جنوبی عادلانه بوده است.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: اگرچه خط حمله ما امروز زهردار نبود اما به استمرار موفقیت‌هایمان در نیم‌فصل دوم ادامه خواهیم داد. پارس جنوبی امروز یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد اما بازیکنان من هم رفتاری را که می‌خواستم انجام دادند. باید از این نتیجه راضی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره داوری گفت: کلاً اعتقاد ندارم انتقاد کنم، داور امروز عادلانه قضاوت کرد و تصمیمی که در روند بازی سرنوشت‌ساز باشد مشاهده نکردیم.

کرانچار در پاسخ به این سوال که آیا تساوی عادلانه بود، عنوان کرد: پارس جنوبی امروز 3 موقعیت 100 درصدی داشت و نمی‌توان گفت عادلانه بود یا نه اما در مجموع 2 تیم نمایش خوبی داشتند و نتیجه عادلانه رقم خورد. تیم ما در برخی بازی‌های نیم‌فصل اول بیش از 10 موقعیت 100 درصد گل داشت اما شانس با ما همراه نبود.

وی با تمجید از تماشاگران پارس خاطرنشان کرد: من یک جو خیلی خوب و فوتبالی در اینجا دیدم. تماشاگران فقط تیم خود را تشویق می‌کردند و با نشاط فراوانی که از تماشاگران گرفتیم، از این شهر خارج می‌شویم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که پارس جنوبی نسبت به دیدار رفت چه تغییری کرده بود، گفت: در آن مسابقه هم پارس جنوبی را بسیار باکیفیت دیدم. در آن دیدار با اینکه یک بازیکن کمتر داشتیم، پارس موفق شد عقب افتادن از ما را جبران کند و به تساوی رسیدیم. پارس جنوبی هم در این مسابقه سه بازیکن اصلی خود را به خاطر محرومیت در اختیار نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز