خبرگزاری کار ایران

هشدار فدراسیون به مخالفان کارلوس کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۶۲۲

رییس فدراسیون فوتبال نسبت به حرف‌های زلاتکو کرانچار درباره ندادن بازیکنانش به تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار سرمربی کروات سپاهان چند روز قبل نسبت به برنامه‌های کارلوس کی‌روش در تیم ملی موضع گیری و اعلام کرد حاضر نیست ملی‌پوشانش را بعد از مسابقات باشگاهی یک روز و نیم در اختیار تیم ملی قرار دهد. بعد از اینکه کی‌روش پاسخ کرانچار را در مصاحبه‌ای داد، حالا مهدی تاج نیز موضع فدراسیون را در این خصوص اعلام کرد.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: «نامه به باشگاه‌ها دادیم و تشکر می‌کنم از همه مربیان بخصوص سرمربی پرسپولیس که گفت کاملا به تیم ملی کمک می‌کنیم. ما از این حرکت‌ها نیاز داریم و امیدوارم رسانه‌ها در این مدت از حواشی پرهیز کنند چون جام جهانی دقیقا مربوط به منافع ملی است.»

تاج اضافه کرد: «آقای کرانچار هم باید به سیاست‌های فدراسیون تمکین کند. این مربیان تعهد دارند که سیاست‌های کلان سازمان لیگ را اجرایی کنند. باشگاه‌ها وقتی عضو رسمی لیگ می‌شوند این موارد را باید رعایت کنند. نماینده‌های باشگاه‌ها وارد هیات رییسه سازمان لیگ می‌شوند و وقتی این هیات چیزی را تصویب می‌کند، برای همه لازم‌الاجرا است و آقای کرانچار هم باید بیشتر به باشگاهش احترام بگذارد. خود من شناختی که از کرانچار دارم مثبت است و سابقه حرکات و رفتارهای تند ندارد. شاید سوالاتی داشته که باید پاسخ داده می‌شد. ما قطعا به فکر منافع باشگاه‌ها هم هستیم و نمی‌خواهیم هیچ تیمی ضرر بکند. در برنامه‌های تیم ملی هم کار تمرینی صورت نمی‌گیرد و فقط ریکاوری انجام می‌شود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز