خبرگزاری کار ایران

مهابادی: مهم‌ترین هدفم با نساجی حضور در لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۷۸۰

سرمربی نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد که تیم ریشه‌دار مازندران تجربه لیگ برتری شدن را تجربه کند.

داوود مهابادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره رقابت‌های نیم فصل اول و تجربه سرمربیگری در برق جدیدشیراز گفت: تمام فراز و نشیب‌ها برای برق به خوبی تمام شد ومی‌توانستیم چهارامتیاز بیشتر هم کسب کنیم که نشد. در حال حاضر برق تیم خوبی را تشکیل داده و پتانسیل خوبی برای حضور در جمع تیم‌‌‌های مدعی را دارند. موفق شدیم شادی را به مردم شیراز هدیه کنیم و با توجه به مشکلات عدیده مالی باشگاه قرارشد چند بازیکن برای تهیه بودجه به تیم‌های دیگر بروند و با درامد ان ادامه حیات بدهند. طبق توافی که با اقای بردبار کردیم خیلی دوستانه از برق جدا شدیم و برای آنها در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم. 

مهابادی درباره انتخاب نساجی مازندران برای نیم فصل دوم اظهار داشت: در مجموع پیشنهادهایی که موجود بود تصمیم گرفتم نساجی را به چند دلیل انتخاب کنم. یکی از دلایل حضورم در نساجی آقای صنیعی فر و امیری از مدیران توانمند فوتبالی بود. پتانسیل این تیم هواداران پرشورش هستند و فکر کردم می‌توانم در مازندران موفق باشم.

مهابادی ادامه داد: یک هفته می‌شود که کار در نساجی را آغاز کردم. در روزهای اول بازیکن نیاز داشتیم و با جذب چند بازیکن مدنظرمان درصدد این هستیم که تیم خوب و کاملی را روانه مسابقات کنیم. دوبازیکن هم در پست حمله مدنظر داریم. خرسندنیا بازیکن توانمندی است که در استقلال هم بازی کرده و با توجه به دارا بودن آیتم‌های مدنظر او را جذب کردیم. 

سرمربی نساجی مازندران درباره لیگ برتری شدن این تیم بیان داشت: هدف ما و باشگاه مدعی صعود بودن است و ان شاالله با لطف تماشاگران، همت بازیکنان و کمک باشگاه به این خواسته مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز