خبرگزاری کار ایران

صبر مسئولان سپاهان تمام شده است؛

دربی اصفهان، آخرین فرصت کرانچار

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۸۵۸

نتایج سینوسی سپاهان در لیگ برتر همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در فصل هفدهم لیگ برتر تا اینجای کار که در 18 مسابقه به میدان رفته است به هیچ وجه نتایج قابل قبولی کسب نکرده است و تنها با 20 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفته است.

سپاهان در این 18 بازی تنها 4 بار موفق شده حریفانش را شکست دهد و این موضوع برای تیمی که همیشه در جمع مدعیان لیگ برتر بوده و در نقل و انتقالات هم بازیکنان مطرح زیادی به خدمت گرفته است، اتفاق جالبی محسوب نمی‌شود.

نتایج ضعیف سپاهان مدت‌هاست با اعتراض و خشم هواداران این تیم روبرو شده است ولی تا اینجا مسئولان باشگه ترجیح داده‌اند از کادرفنی حمایت کنند و دست به تغییر روی نیمکت خود نزنند.

به نظر می‌رسید تغییرات نیم فصل جواب داده باشد و پیروزی پر گل 4 بر صفر سپاهان مقابل پدیده نشان از بازگشت طلایی‌پوشان به روزهای اوج داشته باشد ولی تساوی بدون گل مقابل پارس جم این تیم را به اولین برد خارج از خانه و دو پیروزی پیاپی در فصل هفدهم نرساند.

از طرفی پیشرفت محسوس تیم ذوب‌آهن که رقیب سپاهان محسوب می‌شود و پیروزی روز گذشته مقابل پیکان باعث شده نتایج ضعیف سپاهان بیشتر به چشم بیاید و کرانچار بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد.

شنیده‌ها از اصفهان حاکی از آن است که دربی حساس این شهر در هفته نوزدهم می‌تواند آخرین فرصت کرانچار روی نیمکت این تیم باشد و در صورت شکست طلایی‌پوشان احتمال تغییر در کادرفنی زیاد خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز