خبرگزاری کار ایران

رقیب جدید حب درویش در روپایی زدن/ می خواهم با او رقابت کنم؛ به خاطر روپایی اخراجم کردند!

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۰۹۴

عبدالجمال مقدم 4 سال است که حدفاصل اهواز تا کربلا را روپایی می زند.

عبدالجمال مقدم جوان روپایی زن اهوازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره سبقه اش در این رشته و علت حضورش در این سمت و سو اظهار داشت: 6 سالم بود که دیدم علاقه زیادی به توپ دارم. از همان موقع به جز توپ با سیب زمینی و پرتغال روپایی می زدم و علاقه زیادی به این کار داشتم.

وی در ادامه افزود: 23 سال دارم و درشهرستان کارون و محله کوت عبدالله زندگی می کنم. از مهمترین رکوردهایی که زدم روپایی در پله های برج میلاد، هد زدن در استخر، روپایی در دیوار چین، روپایی در عمان و همچنین 4 سال است که از اهواز تا کربلا را پیاده می روم. 25 روز در راه هستم و هر 15 کیلیومتری که روپایی می زنم 5 دقیقه استراحت می کنم. از انجام دادن این کار انرژی می گیرم.

مقدم در ادامه تصریح کرد: ده سالم بود که قهرمان استان شدم و در مسابقات اروپایی مدال آوری کردم. همزمان در تیمهای استقلال، بنیاد و شاهین اهواز هم بازی می کردم اما در فوتبال کسی کمکم نکرد و در 18 سالگی آن را کنار گذاشتم و به روپایی زدن و فوتبال نمایشی روی آوردم. اولین بار سال 88 بود که در بازی فولاد و پرسپولیس 90 دقیقه روپایی زدم.  در بازی فولاد با تیمهای سپاهان، استقلال اهواز، استقلال صنعتی، صنعت نفت و ذوب آهن و ... هم روپایی زدم. البته این را هم بگویم که طرفدار برزیل هستم و عاشق این تیمم و آرزو دارم روزی در برزیل روپایی بزنم.

 وی درباره رابطه اش با مهدی حب درویش رکورد دار روپایی ایران گفت: رابطه خوبی داریم و چند بار همدیگر را دیده ایم. می خواهم به او پیشنهاد مسابقه روپایی بدهم. هدفم این است تا پله های اضطراری برج استرالیا را روپایی بزنم. فعلا به من مجوز نداده اند اما امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. می خواهم برای نام ایران افتخار آفرینی کنم. امیدوارم از من حمایت شود. به خاطر این رشته از محل کارم اخراج شدم و توقع کمک دارم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز