خبرگزاری کار ایران

دلیل عدم صدور ITC آلمیدا مشخص شد؛

درخواست عجیب واسکادوگوما از تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۷۶۷

اختلاف میان تراکتورسازی و طرف برزیلی مانع از حل مشکل آلمیدا شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با وجود اینکه نزدیک یک ماه از حضور ژوردی آلمیدا، گلر برزیلی مورد نظر تراکتورسازی در تبریز و حضورش در تمرینات این تیم می‌گذرد، هنوز خبری از صدور ITC این بازیکن برای دریافت کارت بازی و حضور در ترکیب این تیم نیست.

پیش از این باشگاه تراکتورسازی در چند مرحله مکاتباتی با طرف برزیلی داشت و تقاضای صدور ITC این بازیکن در اسرع وقت را داشت ولی هربار قول‌هایی داده می‌شد که در نهایت شکل عملی به خود نمی‌گرفت.

در نهایت آخرین درخواست تراکتوری‌ها به واسکادوگوما برای این بازیکن با پیشنهاد عجیبی مواجه شد که هنوز از سوی مقامات باشگاه تبریزی پاسخی به آن داده نشده است.

مسئولان باشگاه برزیلی درخواست ضمانت غرامت 500 هزار دلاری برای مصدومیت این بازیکن را داشته‌اند و در صورت پذیرش این شرط راضی به صدور ITC آلمیدا خواهند شد.

قرارداد آلمیدا با تراکتورسازی قرضی و به مدت یک نیم فصل بوده و مسئولان واسکادوگاما نگران این هستند که حضور کوتاه او در تبریز مصدومیت طولانی مدت این بازیکن را در پی داشته باشد.

با این تفاسیر وضعیت ادامه حضور آلمیدا در تبریز مبهم است و تراکتورسازان به زودی جواب این درخواست را می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز